sekolah X -MEN




tu tu tu..nampak tak gambor kat atas tu..dedulu geng2 cikgu punch card kalo datang pepagi..leh la maen wakil2.leh jugak wat alasan datang lambat sekolah sebab signboard depan pagar sekolah suh perlahankan kenderaan....sekang ni hambik nak..kena pecet ibu jari kaki kat tempat tu..timing memang sharp gile..tak gheti nak menipu langsong alat ni..takleyh nak kawtim.pengetua cakap tahun depan nak buat yang kesan biji mata plak...ala..yang macam prof botak dalam citer XMEN tu la..





bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

liyana said...

ahaha..sbr2..blajar menepati masa..

Miss Ran said...

mju skola ni

skolah praktikum tiap2 ari kene tulis kat buku...tak maju langsung

nme je bandar

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. baguslah.. aku sokong pengetua!..

Erin Azizan said...

majuuu amat skolah kau..curlastt maria!

Ainul Hayat said...

HAHA...canggih beb skola ko. Kalau ibu jari luka cane? Leh detect tak? (soalan ni lecturer aku pernah bagi time subjek management dulu...haha)

d_LA said...

ofis aku pun mebi nak wat gini gak weh..abes rrr matlamat aku nk bgn lambat..muehehe...

bersama kak Es said...

potong jari kasi ijat scan

alien said...

bulih je buat palsu jari
try la try la

MerLe said...

kena datang awai la kat sekolah..hehe.. best x maen pecet2 kt benda alah tu

Jie(",)v said...

berehsss..
supo nge sek ambo.... ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved