perlu ke romentik

Pada suatu pagi yang indah nan permai lagi sejuk nyaman ala cekelat hacks yang sedang dikemut dalam mulut, bertanya si senah pada abang dollah:

senah : Abang dolllllahhh..(sambil menggedik manja,meliuk lentok macam kucing lapor) pernah tak usha pasangan jiran baru kite pepagi pagi???

abang dollah : hapekejenye abang nak usha derang pepagi..baek abang usha bini abang je..

senah: ehmm abang ni..tomey betol...ni2..pepagi kan2..sebelom suami die pergi kerja..suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan bagi isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah deorang. Kenapa abang tak buat macam tu?

abang dollah: ehm awak dah buang tebiat ke nak suh saye buat macam tu..bini oghang tu senah..mau nye diterajang sampai senak peparu saya..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

Anisa Hang Tuah said...

awak ni romentik lahh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

abg dollah ni tak phm2 la..aduhh.hehehe.

MerLe said...

tertanya.. spe yg jdi impirasi kamO wat citer pasal senah ngn dollah ni..

emieysandra said...

kdg2..pe slhnyerr ;p

Faaein Talip Roy said...

abg dollah ni lurus bebenor napenyer.. kesian si senah tu.. tak paham makna yg tersirat btul..

HEROICzero said...

hahaha lampi !

=D

syrupmasin said...

haha..kesian senah :D

bersama kak Es said...

abang dolah ni SENGALlahhhh
hahaha

SiS NaD said...

SaLaM iNCHiK JiJi...

SaYa Tau BaHaWa aNDa La aBG DoLLaH Tu... (^_____^)V

ishiko said...

harus la romentikkk...
ape la abg dollah tu sush benoo nk paham...

ok bai, nk smbg setadi^^

liyana said...

hai abg dollah..x rmntik langsung..x fhm..hhuhu

Liyana Zahim said...

Sabo je la dpt laki cani.. Hahahaha..

✿ gadis biasa ✿ said...

lembap benau la abg dollah ni pun haiiiiii..:((

Rozuan Ismail said...

haha.kesian bini dollah.mesti bengang dgn laki lembap.huhu

アヌム ちゃん said...

haha..susah tu..dh bagi hint tapi xpaham pulak..huhu

JIJI YU said...

ekeke..aku bukan abg dollah weh..eheh

delarocha said...

lurus betul abg dollah tu,

bendul pun tak lurus mcam dia..

huhu

vampire's lovex said...

kahkah !!! hahahaha...bengommm nye dollah

e r a a RUSBERRY said...

eyy . geramnye ngan dollah tak faham2x ! huhu ~

chemay said...

hahahaha

echah mashuri said...

eleh.buat2 xpaham leee tu.mentang2 bini jiran sebelah lawaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Afikah Aziz said...

ahaks...abg dollah lmbt phm ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved