berseketiduran..

dah jadi adat orang memberi kita menerima..orang berjasa kita balas jasa..mengenang budi le kirenye..kalo dalam dunia blog..kalo korang tetibe kena promote ngan bro ben ketol2 sekurang kurangnye korang akan wat entry berterima kaseh ye dak..orang berbudi kita berbahasa..

ada sorang budak tecitt...tiutt bebeno..mata luas lagi buntang...pipi tombam..datang nak maen2 ngan arnab..aku layan je budak tecitt tu...tetibe budak tecitt tu kasi ini ha....

miss froggy
 budak tecitt tu kata..
"abam lom..ni katatt...nuyu bagi adiah utut abam lom..tii malam. abang tak le tido corang2.......

terima kaseh nuyu..memahami jiwa raga kaum bujang betolle bebudak sekarang ni..



bukan sekadar omongan kosong

29 comments:

Rtp Farra Arisha said...

olololo, omeynyeee budak tecittt tuu :)) dah laahh pintar dlm b'ckp :)

Sunah Mohammad said...

eh, eh......... ada froggy! boleh la join segmen Froogy Ady Budika cari jodoh... ahahahha~

Ieda Al-Habsyi said...

comelnyer nuyuuuu! :)

Syakir Rahman said...

boley x nk gelakkn taju entry ni....hahaha
(kalo cgu BM aku tgok ni konfom membebel)
hahahahahahaha

chiLleD...!! said...

jambunya jiji..nak tdo ngan froggy k mlm ni?hek3

✿ gadis biasa ✿ said...

alaaaa tomeyy nye.heeee^^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh dah ada teman setiduran.best la sicomey tu memahami ye?

liyana said...

comel nuyuu

maCy said...

jiji sangat pandai layan budak2 kan :)

Qaseh dalia adelia said...

ahaha ololo tomei2nye.nape bg kat abg lom je.. haha

puteri ain said...

comel betul . dapat kat aku . habis lahh .. haha

Miss Ran said...

haha budak tu kiut sgt kot..pandai plak

spe aja ckp gtu?=P

Faaein Talip Roy said...

comelnyaaaa... sebenarnya dialog ko ke dialog budak kecit tu? hahaha.. ni yang uat aku jeles tetiba..

NOOR FATIN said...

comelnyaa!! hehehe

Ainul Hayat said...

miahahaha...memahami jiwa raga kaum bujang ek? lawak je ko ni ji. comey dak tecik tu

chemay said...

comel nyeee..
if tanak patung tuh..
campak kan dekat sni yee..
teringin nak ade katak ijau dekat bilik
:P

Ain Zulaikha said...

nuyu ni anak sape? ada alamat rumah? nak gi serang rumah dia, nak buat teman tidur hahahhahahaa...

unieMARKS :) said...

erkkk ! comel rah ! budak tuh . klu dia jumpa unie ada kasik mcm tuh gak tak?

intan.maisarah said...

aku ada katak macam tu..hari hari aku buli katak tu

ghost writer said...

best aper tidur sorang-sorang..luas ruang nak guling-guling dan tidur sesuka hati...tak lah rimas sangat.huah!

azi nur said...

alololooo bagi katak idup kangg melalak pulok..hehe

Cik Eliza said...

aw~ comel nyea , :D

kihkihkih !

katak ? errr~ xpe2 , mainan , bukan betul kan. huhu

ong! ong! ong!

Azie Azra said...

sejak bile ko reti taip bahase bebudak ni.muahahaha

bighagenjo said...

haha! suwiiit.

blog-tips-kurus said...

psssttt!!
anak sape tu? cepat booking dia. hehe! (",)

Gayahspears said...

comel2.. meh nk cubit pp cket..hihi

HEROICzero said...

haha comel jek. mau x cair dgn budak2 mcm tu.

=)

kiera'sakura said...

hai nuyu.. nie kak kira... sebut betol2 kak kira... hahahaha :p

Hanis MY said...

ini katatt aduhla selok suko weh sakit peruk sapa,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved