ujian..

macam biasa..setiap kali angah balik ke rumah yang aku duduk sekang ni ..maka aku akan diuji..ujian kali ni agak ringan ringan jugak...tapi bukan ringan ringan yang biru biru tu..tapi kali ni angah suh aku masakkan lauk nak makan tengah hari ni..

demn...biasernye aku masak kalo aku dok sesorang je kat umah..atas alasan..sebab aku malu kot nak masak depan angah, umi ngn adik2 lain..deorang lagi terrer...padahal aku yang tak reti nak masak.namun untuk membuktikan aku ade ciri ciri nak jadi suami yang ade pakej erti memasak aku masak le jugak..

jadi menu kita untuk lunch ni yer adik adikku..sardin..ayam goreng ngan sayur goreng..takyah nak lebih2..makan ala kadar sudah..



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Erin Azizan said...

kalau aku, masak megi sudah la..haha kata nak makan ala kadar..megi la ala kadarnya..

chiLleD...!! said...

sungguh bkal suami mee-tali..hehe

pisau belati said...

biar ringkas asal kenyang.paling penting sumbernya.jika niat hati ikhlas,pasti rasanya lebih enak daripada makanan bertaraf 5bintang.

apa yang pasti ramuan kasih sayang jangan tinggal.

Sunah Mohammad said...

wahhhhhhhhhhhh~ ok lettteeewwwwwwwww~ hehehe... nak gak rasa makanan jiji ni... :p

Ainul Hayat said...

Wah Ji...itupun dah dekat 3 jenis lauk...memang dah lengkap pakej tu.

KuNanGKuNanG said...

wah..rajinnye...bruntung la sape dapat jiji ni.kui3

Ieda Al-Habsyi said...

ane, ayam goreng mamak satuuuuuuu hahhahahah! :)

kiera'sakura said...

aym goreng cicah sambal belacan.. perghhh heaven....

pena rozie said...

ok dah tu...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh teringin nak rasa masakan jiji.pasti sedap.

Qaseh dalia adelia said...

haha ayam goreng .. tak mencabar ,.. cabar masak paprik lah ! kegemaran qaseh tu haha

Faaein Talip Roy said...

perghhh.. nak ayam goreng!.. ayam goreng!..

Gayahspears said...

poyo.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved