biasa je rasenye..

jadual hari ini..

8pagi-10pagi= ngajor tuisyen bebudak juvana tahap suam suam...

10.30 pagi-1tengah hari=menjala ikan kat sungai yang berpenunggu..

1 petang-7 petang=semayang jumaat.lunch.bersama kuarga tercinta..bermesej dengan mak mertua..

7 petang-1 pagi= makan hasil tangkapan kat sungai tadi..solat maghrib..manja2 ngan umi ngan adik2....lawan futsal ngan geng si budak muncung..lepak kat kedai awek muka bulat sambil minum berbotol botol air soya..drive kete balik..lepak kat atas jambatan dengan geng2 pengail malam sambil layan cite hantu dari kerongkong deorang...

1 pagi= tengok2 blog dah okay..


sebenarnya gua rase cam normal je kehidupan tanpa blog..
 agak banyak jugak entry gua yang hilang..gua voodoo jugak blog ni..



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

fiezah91 said...

biasa jugak hidup tak ada blog cuma tak biasa kalau tak membaca entri orang lain sehari.hahaha

**::CIKNUURUL::** said...

hehehehe,.sgt pdat jdual ko ustaz jiji,.bgus2,..klu jdual padat sehari2,blog akn jd BIASEEE je bg kite,.tp andaikate xde lgsung jdual seharian,blog akn ttp jd bhn ilmu atau bhn hburan,.btol x?,.ye kn aje le ji,aku tau,.hehe,..

Muslimah Optimis said...

hheheheh..macam biasa... saya un rasa biasa ja kehidupan tanpa blog..cma ralat je sebab belum sempat blogwalking peserta contest..ermm.. latest entry

UPDATE SENARAI PESERTA AKU INGIN BERUBAH

tq

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. berokband dah ok?
err entry lyeah pom banyak hilang tp katanya semua entry yang hilang akan dikembalikan secepat mungkin.

saya bukan tomato said...

aku mandrem semua blog sebab tu entry ada yg hilg . haha :P

Bella Bell said...

saya pon ok tanpa blog..cuma sedih sebab schedule post hilang..heheh~~

^__^v

Hansyirah Takezur said...

entri2 lama sudah kembali tanpa komen finally.. :)

hihi.. :D

miszlullaby said...

betul..tanpa blog,masa tidurku bertambah.kekeke..

RaraTan said...

takder blog pun oke gak ekceli. boleh melayan skype lebih skit. kah2

liyana said...

huhu..sabar2..hmm..btul..cam normal jer khdpn tnpa blog tp mcm plik..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved