hadiah terbaik

pepagi lagi bebudak dah berator kat pintu pagar sekolah..berebut nak kasi hadiah kat cikgu cikgu..tak kurang jugak ade yang bagi kat aku..yang takleyh blah tu..ade jugak bebudak kasi hadiah bokser..RENOMA lak tu..dasat bebudak sekarang..sungguh memahami..tetibe ijat datang bawak kuih kasi kat aku..

ijat:cikgu2..ini je la hadiah yang saya mampu bagi untuk cikgu..kuih2 ni kalo cikgu makan..harap2 ianya menjadi darah daging terbaik buat cikgu..dan saya rase ni la hadiah terbaik..sebab ianya akan jadi darah daging cikgu dan kan bersama sama cikgu hingga akhir hayat cikgu...

aku rase cam terharu pulak dengan budak ijat yang bergelar sinchan..

p/s
permintaan maut dari bebudak sempena sambutan hari guru..aku kena bernasyid..



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

liyana said...

selamat hari guru ustaz..
nyanyi2..jgn x nyanyi..lagu samy yusufke maheirzain ke..

Anonymous said...

slamat hari cipgu la jg jiji wei...
hrp2 molep2 blaka la sep kito jd cipgu..haih,tba2 braso nk knal plop budop ijat tuh.kirim sale dio deh. :)

cucu umie said...

bro nyayi jelah nasyid..xper jadi penyanyi nasyid jap.. btw, bgus tol budak2 sekolah rendahkan pagi2 dah tunggu depan pintu ?? kalau sekolah men macm maner ea?? haha

wath said...

terbaik la ijat tu weh. tanye dia ade abg tak. aku nk.

Ummu~Ishak said...

aku takut murid ko pengsan je dengar ko nasyid kang

JIJI YU said...

aku mengajo sekolah menengah weyh

gadis kepastian said...

slamat ari guru apek...hehehe nak sikit kuih 2..

Cik Bee said...

tak baek hampakan permintaan budak-budak nasyid lagu sepohon kayu laaa. hihi

Ainul Hayat said...

wahh....pasti merdu suara kau bila bernasyid. Denga ko cakap kt Oasis hari tu pon dah cair aku dengonye....hahah

Afikah Aziz said...

permintaan maut ke tu ahaks...apa tggu lg cpt tunaikan permintaan diorg ngeh2...

kiera'sakura said...

weyh dah nanyi nasyid tue, ape lagi record upload dlm blog... wakakaka

.izzatul.hazwani. said...

happy teachers day :D

nanti dh nasyid upload ke blog . hehe

MerLe said...

laa.. nsyid je la.. suara kamOo kan best..hehe~

nti upload la video nasyid tu..

alexa yussida said...

..matang jugak si ijat nih..tehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved