student zaman sekarang..

p/s
berita pagi tadi cakap..rakyat2 diminta bersedia dengankemungkinan harga minyak RON95 naek lagi..dan itu berita yang cukup menggembirakan hati rakyat terutama para guru yang menyambut hari guru ini hari...



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Afikah Aziz said...

harga minyak naik lg...perghhh lumayan sih huhu


selamat hari guru cikgu jiji :)

Green Apel said...

hepi teacher's day cikgu jiji... really good news...hehe=)

liyana said...

huhu..good new sgt2...byk plak ustaz wat entri d hari guru ni..

kiera'sakura said...

aku nk ucap lg skali... slamat hari guru jiji....

cikguden said...

gembira kewww? anyway selamat hari guru

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat hr guru jiji..

MerLe said...

ada ayat sindiran di situ.. hOho~

pape pun, selamat hari guru pokcik jiji.. semoga trus jd cikgu pling sempoi di abad ini.. hehe

Ainul Hayat said...

Minyak naek lagi?? Argh...geramnye...

Erin Azizan said...

wooww naik lagi? mak sukee
tangan di dada mata ke atas~~

Ain Zulaikha said...

hahahah padan muka! padan muka! taip memang senang nak tulis tangan sakit kot.. hahaha

eh minyak naik lagi ke? haishh

farah wahedda said...

hhahahhaa aku terasa la woii heheh

chemay said...

selamat hari guruuu ji :)

Ummu~Ishak said...

3 hari kebelakangan ni rase isi minyak rm20 macam isi RM5 je. seolah2 minyak ron95 memang dah naik secara senyap2

Gayahspears said...

aku dulu pon camni jugak... hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved