hitler pon layan gak..

urghhh...baru aku ingat malam ni maharaja lawak..
pehal pulak aku leh terlalai dok layan student aku...
esok kena layan balik kat utube sekali ngn pokcik hitler..




bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

UNA budak BAEQ said...

una like your post :p

intan.maisarah said...

huu

aliarosli said...

peh, mengamuk sebab tue je?

hahhahhah

Mutiara Bernilai said...

erk.

itu macam kah?

erysweetie said...

ok, tak boleh tgk. -.-"

Bella Bell said...

adehh..xboleh tengok la..

sob3~~

ghost writer said...

aku dah banyak kali tengok si hitler nih kena jadi bahan.

sian dia,asyik2 dia jer yang kena.haha.kat indonesia pon dia kena jugak..

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa kesian si hitler tu.
haritu tengok video yang dia tak dapat tiket balik kampung. hahaa.

aida said...

asyik naik angin je dye nih..haha

MerLe said...

haha~ macam-macam la

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

boleh eh ?! hahahaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved