i'm a PORNSTAR....


hoh my goat....my goat's so smelly like u olzz...oh no..am i a pornstar..nope2..

hapekejadahnye aku dok merepek lepas solat jumaat.astaghfirullah..istighfar2..wajah pon masih lagi bercahaya kesan dari solat jumaat yang cukup berkualiti...hurm..on da road dok jalan kaki menuju ke arah motor kapcai berkuase tenuk milik sendirian berhad seorang insan bergelar jiji...aku sempat jugak dok usha2 motor jejaka laen yang..

aku jadi kalut dengan tibe2 cari enphone aku yang ade kamera berkapasiti tinggi tahap HD...pulak dah..aku tinggal enphone kat umah.kalo tak leh ambik gambor...ade sticker kat moto sorang pakcik tu..dah le besor tertempek dekat meter..sticker tu tulis...

"i'm a pornstar"

tetibe datang kesedaran sivik dalam hati aku..betapa pentingnya mengetahui bahase inggeris buat masa sekarang ni kan...

kalo yang macam ni laks..tak paham bahase bebeno ni..
 





bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

KuNanGKuNanG said...

2la..cam usop wilcha kata " nape bengap benor kamu ni yeop". 2la pentingnye english education...he3

Momo Chan said...

haha..usop pesan dah..english education tu penting..hahahhaa

Anisa Hang Tuah said...

gambar tu
sejuk mate mamandang
:D

Ummu~Ishak said...

tshirt pakcik itu.. haihhhh

NOOR FATIN said...

aduh baju dia tu. agak2 la =,=

UNA budak BAEQ said...

hang dpt mana kat weyh gambaq tuh . haihh pokcik pon . takmo dngaq usop cakap . kan dah femes baju masuk blog jiji :p

puteri ain said...

itu lah pentingnya islam education ..

Princess Nur said...

haha..baju takbleh blah tu..salam jumaat dr knur :)

miszlullaby said...

baju org sedekah kot...kekekke..

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. apenye stiker cenggitu. anak2 pakcik tu pun takde sifat kebertanggungjawaban langsung.

~nsar~ said...

dia silap masuk tempat kot?

KUREKURE COMEL said...

kdg2 org yg melakukan tu ingat sekadar saja2..hobi...


org tu taktau presepsi pndangan org lain...haishhh

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha.. pe laa... xkan laa masa nak kuar g solat tu..xpasan baju tu... tapi xkira laa nak solat ke ape kan... xyah ler pakai baju gtu...

MerLe said...

dulu ustazah aku slalu pesan, nak solat kena pakai baju yg xde gmbr @ tulisan walaupun perempuan.. ni antara sebabnya..

alexa yussida said...

terkejut beruk baca tajuk post ko..hehe..

hurm,mmg xde kesedaran sivik la tuh gamaknya..takkan la tataw F word tuh ape

bersama kak Es said...

tak ALERT nya!!!!
mau pk 100 kali nak pakai ape. selain selesa pastikan pakaian tu boleh bawa solat bila2 masa...haaiiissyyyhh

ika said...

Bapak ahh . itula pentingnye English Education . heheh

Puteri Iqa Izyan said...

muahahaha..
itulah pentingnye english education~ *mulutpenting*

Cik Bidadari said...

dosa pahala hak dia... siapalah kita...

yad'z said...

adehhhh......... vengong giler ah.. pe jadahh lah pokcik tuhh

aliarosli said...

ek? adoi

✿ gadis biasa ✿ said...

itu la die nye
bile gomen suh blaja bahasa inggeris..sains math lam b.i sume pakat marah cakap mane daulat bahasa sendiri..
dah tu yang duk dgr lagu lady gagap tu hape..???.sticker micker tu jadah nye..?

hailaaaaa manusia..bile nak reti bersyukur dan belajar jadi positif pun tak tahu la..

yang pitcha tu lagi la..memang patut kene puk je.[^.^]

erysweetie said...

inilah pentingnye inglish edukesyennnn...ngehngeh =p

Az-Zahra Fauzee said...

awat melampau bebenor solat pakai baju cm2...
pakaian mencerminkan peribadi~
=="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved