insaf

lepas je jumaat..cam bese la lepak2 ngan family depan televisyen slim mlim...

umi: along..tetibe umi rase cam kecik sangat je tivi umah kite ni..bulu idong deorang tak berape nak jelas lagi ni..camne ni ek????

alongnye: a'ah kan umi..along pon rase cenggitu jugak..apekate 'kite' ambik tivi yang same besor dengan kepala transformers la sebijik..baghu le sampai ke liang roma pelakon tu kita leh tengok...


umi: eh2..apenye ber'kite' dah pulak..rumah ni kan awak je yang duduk....

alongnye: haaaaaaa...takyah beli le ek umi..bukan leh masuk ke kubur pon..cukup je dengan ape yang ade ni haaa.....(muke dah sememeh)

umi: hahaha..tetibe je jadi insaf....kedekut tol..okeh umi topup sikit..

alongnye: ehehehe..alhamdulillah...



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

liyana said...

haha..sikit2 umi tambahkan...
tapi nak habiskan kt sape kalu x kat anak dia..thniah2..alhamdulillah

Mfs said...

alangkah indahnya dunia kalau semua benda ada orang topupkan..huhu

KuNanGKuNanG said...

manjenye en.jiji ni..huhu

Mutiara Bernilai said...

hati seorang ibu kan?

^__^

bersama kak Es said...

nanti Ji belikan dulu..

raya tahun ni anggap je duit tu , cam duit raya yang Ji nak kasi kat umi :P

^_^sh3ra^_^ said...

beberapa hari kemudian:ibu datang nk tgk tb bersama2 ank ibu...:P

Ainul Hayat said...

Aish, beshnye....

Hans said...

hahhahaha
okay la tu
Umi topup sikit
:-)

Anisa Hang Tuah said...

anak ummi yg manjee
hehe

MerLe said...

haha.. mnja anak umi yea..

FariehanIbrahim [LBC] said...

ayt wajib touchim! :D

Cik Eliza said...

peh, best ! tehehe !

share-share lah , haha,

rindu ibu ~

:')

KatekateKite said...

Hamboi! nak tukor tibi baru yek =p

Ummu~Ishak said...

tv lama tu bak sini oit

Faaein Talip Roy said...

punyalah untung budak ni.. sket tak memahami langsung kehendak sang ibu.. hahaha..

intan.maisarah said...

ayat pandai ko susun

JIJI YU said...

ekeke..hapenye manja cenggitu..biaser je kan..eheh

Rozuan Ismail said...

haha.kedekut nak beli tv baru =)

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

haha kedekut yee . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved