jakun le die..

 
 
untuk merealisasikan impian setiap ibu bapa melihat anak kesayanganya
membesar dengan penuh jayanya..maka malam ni..kaum2 guru muda 
sekolah aku akan keluar melantak secara berjemaah..

aku yang selama ni tak makan waktu malam..sekali akan melanggar pantang buat kesekian kalinya..kerna ingin menjaga hati dan perasaan kaum guru muda..
tapi ok jugak la..sebab aku ade masalah besar gak ngan tumbesara tubuh badan aku ni..aku pakai baju saiz M..tapi masalahnya..singkat..kalo aku pakai saiz L die jadi cam berjeleber pulak..jadi aku ambik keputusan untuk menambah biak lemak2 dan daging2 yang sedia ada bior jadi saiz L...

malam ni rancang2 nye nak melantak steamboat satu besen..aku pulak..ni baru kali ketiga dalam idop aku makan steamboat..selama ni tak pernah pulak aku nak jumpe steamboat...kalo ikan bilis steam tu salu la jugak..betapa jakunnya aku..hisy2...sekarang bile dah bergaji aku mule mencari makanan2 yang tak pernah aku jumpe sebelom ni..misi balas dendam..



bukan sekadar omongan kosong

31 comments:

Naddia said...

stakat steambot mane leh gemok weh...

Miss Ran said...

dasat gile steamboat dia..mkn kat uma sedap

Sunah Mohammad said...

err..saya sekali je pernah makan..eh dua kali...hehehhehe... tapi lawak pulak baca alasan jiji ni makan sebab nak tambah lemak biar muat saiz L.. :D

ishiko said...

nyum-nyum.. lamenye xmakan steamboat.. suka!!!!

liyana said...

selamat melantak~~

alexa yussida said...

perghh..ni salah stu dlm list jugak..sini ssh nk dpt yg halal..tgu la die balik nti:D hehe..

ko nk masuk dlm list?bole2..ko blnja aku eyh

EZAN IDMA said...

takpe nt lagi tough. haha

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

haaa lapo !

vampire's lovex said...

arghhhh jumpe makanan lagiiiii....tekanan aku..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alahai...3 besen steamboat pun jiji mkn tak gemuk dik oii

psstt meh tolong parut kan carrot,nak wat kek la..hehe

UNA budak BAEQ said...

cer makan katak goreng . tak penah makan kan ? sila lah sahut cabaran ini !







;D

Titisan Hujan said...

misi balas dendam..
jgn mkn byk sgt..nt dpt gout
xley la nk men bola tu
ekeke~~

Ummu~Ishak said...

kat mentakab ade satu kedai steamboat... rm13 satu kepala boleh makan sampai muntah

Hansyirah Takezur said...

xjejas mano lajieboh ko makehop tuh.. err..

bersama kak Es said...

nak gemuk bukan makan hok ni

makan ciskek :)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

selagi masih punya keinginan untuk makan,nikmatilah sebelum selera itu mati satu masa nanti...

diana said...

steambot boleh buat lemak sikit je..
baik pi makan makanan laut..
ketam ke udang galah ke..

ika said...

pelik pelik je la ko ni . haish . pegi makan kek la . sehari 1kg punye kek . haa . the best bro .

JIJI YU said...

pehal ak u rase cam dah gemuk je malam ni..ehehe

yad'z said...

hahaha... gilo mu..

Faaein TR said...

steamboat? hape tu weh? aku lagi tak pernah jumpe makanan cam ni..

HEROICzero said...

hue hue hue. stimboat. ni yg buat gua plak yg teringin. =)

Afikah Aziz said...

saya juga sangat jakun tentang benda alah ni hehe :p

Edy Zaidi said...

terus aku lapar pagi2 ni

kiera'sakura said...

boleh la aku try menu bru nk bg gemok... hihihi

deeya said...

aku tak pernah pun makan steamboat .. baek memalam kang ko makan nasi berlauk bnyak2 . bukan kate saiz 'L' , 'XL' pun ko bley dapat ..

Puteri Iqa Izyan said...

eh.tak penah mkn kat lua??

eh. steambot muak lah. huhu

Puteri Iqa Izyan said...

eh.tak penah mkn kat lua??

eh. steambot muak lah. huhu

A.I.N said...

nk lagi feel mkn dlm bot @ sampan:)

Cik Eliza said...

yeah !! selamat menggemokkan diri !

Qaseh dalia adelia said...

hahah .. tau takpe saiz m ok tapi singkat .. benci tul..tambah lemak biar jadi xl teruh lah .. chubby sket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved