muke legend



selamat bercuti le kepada student2 aku...
semoga korang selamat sampai ke rumah korang dengan penuh kegembiraan..
yang mane buat2 menanges nak berpisah tadi..
jangan korang pikir aku akan terpedaya dengan air mata palsu korang..
bajet tol..muke pecah rumah tapi nanges nak berpisah..bukan lama pon korang balik..setakat due minggu je..lepas tu korang kena masok hostel balik..

tertarik dengan kata2 seorang pelajar tadi..
bile terasa kehilangan seseorang baru kita akan sedar betapa penting kewujudannya disamping kita..

p/s
korang rase kan..pepatah kerana nila setitik rosak susu sebelanga tu leh pakai lagi ke tak ek????



bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

✿ gadis biasa ✿ said...

@jiji
betul pun..
when u lost him..then u know how much he meant to u

tak caye try la wat ngan awek ko.heeee

pepatah tu sepanjang zaman..okey!

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

stuju!!bila dh hilang,brula tercari2..nak mnghargai..

pepatah tu still ader..ikut kome la!! =)

Liyana Zahim said...

Ape kne ngene lak pepatah tuh? Ahaks..

liyana said...

student tu ikhlasla ustaz..
sdih nk tingglkn ustaz..haha..

hmm..bleh kot..
tp apesal plak nk ltak nila dlm susu..
mcm x ptut je..ltakla dlm air biasa

Azie Azra said...

haha.cian ler budak tuh.nangeh kua hingus ckp fake.

Puteri Iqa Izyan said...

air mata buaya tuhh. hahaha..

eyh.pepatah tu boleh gune lagi.. hehe

slmt cuti cikgu jiji =))

Hanis MY said...

betul doh tu hak budok tu royats...

d_tieah said...

Menarik ayat budak tu dan sy akui.. Hehehe.. Selalu rasa camtu.. Pasal pepatah tu plak,, memang boleh pakai lagi..


Entry Menarik 1 : Wanita Melayu Akhir Zaman = Wanita Melayu Seksa
Entry Menarik 2 : Ketagihan Facebook??? Ada Ubatnya..

EZAN IDMA said...

pakai jugak! haha, sedih konon , 2minggu je kot

Sachi Asukai said...

jiji!aku pun nak ngs lah pisah cmnih :( sobsss....gaaa~;p

bersama kak Es said...

pepatah tu boleh pakai lagi la...

tapi kalau ttg nak nilai ni..guna pepatah ni

hanya jauhari mengenal manikam :)

sweet kan

Faaein Talip Roy said...

jeles pulak aku dengan bebudak tu.. nak balikkkk jugakkkkkkk......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved