karipap



cikgu:okeh..kalo sebiji karipap harga die 30sen...kalo 4 biji karipap...berape korang kena bayor...

ijat:sehengget due puluh sen cikgu..soalan hape la cikgu kasi ni..punye la senang..
nabil dok tersengeyh sengeyh...tetibe die menjawab..

"hurm..ko ni ijat..aku ingat ko dah cukup pandai dah dok kelas no satu..aku yang dok kelas due ni pon rase rasenye lagi bergeliga kot otak aku dari engko..jawapan die..4 bij karipap ko kena bayor sehengget je la.."
ijat:pehal pulak..dah 3 darab hempat kan dalat due belas..

nabil:herph..takder la..kak senah kantin kan jual 4 biji karipap sehengget..jadi sehengget je la ko kena bayor bangang..kan cikgu kan..

ijat: dah ko rase ko bijak sangat..ape die time kecik die itam..bile besor2 sampai ke mati die putih melepak?????
cikgu tersengeyh sengeyh..ijat tumpas ditangan juniornye..heheh...

p/s
gua pikir kementerian kena wat satu subjek matematik untuk urusan  jual beli la..



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

d_tieah said...

Hahaha.. Ade diskaun ke karipap tu kalo amik 4 biji? Ke aku yang tak pas matematik ni..

Entry Terbaru : Osama Bin Laden Meninggal Dunia ; Hanya Rekaan Tipu Helah Amerika Syarikat???

||aLeaSaRa|| said...

ngape tjk karipap dah lah tgh lapar huwaaa.....

liyana said...

haha...sdap nmpk karipap tu

Cik Bidadari said...

alahai comelnya dorang berdua... pening tu... teori cikgu ajor lain... mokcik kantin praktik lain woooooo....

dedua betul... heeeeeeeeeeeeee

Cik Bee said...

budak sekarang geliga weh otak n ramai yang bakal lawye. pandai loya buruk

aliarosli said...

hahhahhaa, bijak

amalinazlan said...

AHAHA awat laa gi letak gambo karipap. nitik doh air liur nie. ish ish

Epal Hirata said...

kalu kes beli satu rm4..beli 3 dpt rm10..haha
same je pon...

Ummu~Ishak said...

sedapnyooooo karipap tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..ikut ko lah ijat.ummi tak tau tu..yg tau..mmg suka sgt2 ngan karipap pusing..sedappppp

NOOR FATIN said...

lama xmakan karipap! nyum3

MerLe said...

karipap....kamOo mmg sngaja kn jiji..sngaja nk wat aku rasa nk mkn di saat aku nak tggu detik ms kul 7 stgh mlm..hOho~

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.kem slm kat ijat ^_^

Syakir Rahman said...

time aku skola dlu karipap 5 biji sehinggit..kire satu tuh 20$...hahahhaa....

Ieda Al-Habsyi said...

hahahahah! ape sedap memeno akak negok karipap tu, kene carik dah ptg gak :)
Ahh..Kecoh Kau Derr...

RaraTan said...

lame xmakan karipap. hahaha~
mochik kantin tu kasi free satu kot. haha~

bersama kak Es said...

buat sniri karipap..tak yah bayor :P

farah wahedda said...

kiraan matematik yg bagus hahahaha

meer_a said...

sedapnya karipap tuh....
hehe :)

yad'z said...

hahaha.... bijak sungguh budak tuh... ahahahaha


aku nak jawab soklan ijat ley... putih melepakk .. si michel jackson.. hahah

.izzatul.hazwani. said...

kah3 :D

tu strategi namenyeee

CIK TOM said...

budak skang mmg geliga tp xguna kepandaian pada jalan yg sepatutnyaa..huhu

KUREKURE COMEL said...

hahaha....kalau mina kompem sama mcm ijat...hahaha...

Hansyirah Takezur said...

critical thinking btol la soalan nye..
haihh..
haha.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved