nabi tak ngaku umat weyh..

"abang ni keje cikgu ek???

"ha'ah...nape???
"oowh patot pon gedabak semacam je rumah abang..dok sesorang ke????tak berteman lagi ke???

"a'ah.lagipon aku ni muda terang tang2 lagi.ko ni pehal tanye banyak laks..bes tu bile nak siap ko pasang astro ni..dari tadi aku dok tunggu..."
"abang2..kalo saye nak jadi adik angkat abang leh tak????nanti malam2 saya lepak ngan abang.takder la abang boring sangat.."(sambil2 dok tengok aku dari bawah ke atas)

huuuuu...naek meghemang bulu ghoma aku weyh...pehal laen macam je budak ni....



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

bersama kak Es said...

uusshhh...

sekeh kepala dia sekali Ji >_<

MerLe said...

ish.. bahaya.. bahaya.. sekeh dia laju2 bg sedar diri sikit..

Ainul Hayat said...

Uish....takkan dia nak jadikan ko jambu dia ji??

KuNanGKuNanG said...

bahaya ni...huhu

Pink Frogy said...

dia tgk ko jambu kot.. hahaha

Rozuan Ismail said...

lepas ni muka kena gelap sikit.baru dia takut

alexa yussida said...

eiuwwww geliiinyeeeee

sah ko jambu!haha

ASaDa RyutaRo said...

ade yang offer jd adik angkat tu. hahaha... sabor je lah. dia bergurau je tu... :P

NOOR FATIN said...

seram pulak aku rasa. hahahaha

Eyrique Ettiqazz. said...

whoa,ade peminat lelaki.kahkahkah..setuju yus ckp,ko jambu....

nur afiqah hani said...

eittt tkot :P

liyana said...

seram bunyinyer..haha..

kembatolo™ said...

gilo jie.. ngetop mg staro tuh. hahah

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahahahaha....... cikgu jiji, adik angkat je tu, jangan syakwasangka lain ye, hehe...:p

Faaein Talip Roy said...

ko ni.. mana lah tau kan.. dia bermaksud yang baik2 aje.. ko je yg pk bukan2.. bersangka baiklah.. hehehe... =P

Ameena Muktar said...

hahaha.....

Miss Ran said...

ce pk positif

die nk bkwn je kot

Hafriz Mohamad said...

bg je sbijik.. biar die rase..hihik.

smpai skg, aku tramat brhati2 dgn geng2 ni. huhu..

Titisan Hujan said...

dia nk teman kn je tuuu...
ok pe.dpt adik segere..cm megi lak

.izzatul.hazwani. said...

wah .ada fans .haha

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

wahhhh ! hahaaa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

eiii gerun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved