perlu ke

"ellow...milah di sini..saya nak ucapkan selamat berbahagia kepada abang seman..yang bakal berkahwin hari ni..waloupon die telah menghancurkan cinta kami..tapi saya tetap mendoakan kebahagiaan die..senah tetap mengingati kisah cinta kita"

haisy..aku salu je dengar luahan hati geng2 bercinta kat radio..kat tibi...
ape korang rase perlu ke meluahkan perasaan cintan2...cerita hati terluka..berkudis buta...perlu ke meluahkan kepada orang awam...hisy....camne tu????




bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

liyana said...

hisy

y u y u Z u l a i k h a said...

okay g.. yang ucap "saye nak ucap kan hati hati memnadu kepada suami tercinta yang tengah drive kat sebelah ni" ha????

Epal Hirata said...

haha.slalu dngr yg mcm yuyu ckp tu.
xke sengal..somi tu sblah je..xpyh kot nk bgtau sume org...hahhaaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

huhu...

bersama kak Es said...

Ji, cinta itu kan BUTA PEKAK & BISU..
hehehe

puteri ain said...

hahaha.. sokong kak ES :P

Far8 budak baik said...

boleh je nk luahhh..
pastikn awek/bf kita dgr ar..
hahaha =)
ni ckp ngan dj..bukan dy leh tolong hak3

the landlord said...

tepuk dada tanya malu..haha.....!

Puteri Iqa Izyan said...

haha.aku gelak je kalau dengar.

Gimi said...

senyum je dengar....

kadang2 tu ada rasa lawak..

Rafidah Farhana said...

bernanah telinga dengar adalah.
hahaha.macam tak cukup2 nak berjiwang berdua.

aliarosli said...

hahhahahah, sengal je
tah ape-ape je,

tue belum masuk part ngutuk, marah, mengumpat

ek? ade ke? ce dengar betul2, ade tue

Miss Ran said...

skong yuyu

gedik gila nak ucap kat orang serumah y depan mate..lg mnympah

Cik Bidadari said...

heeeeeeeeeeeeee... itulah rencah kehidupan ya dak... terdengar ucapanlah tu... tengah mark buku sekolah ke tgh drive tu? keh keh keh....

releks der...

Hanis MY said...

kawe sero tok perlu la ji...hok lamo tu sudoh2 lah...

akU GaDis said...

ak tros tukar channel len kalo dgr luahan hati cm gitu.. geli mendengar. kih3

yad'z said...

ahahahha... bawak2 bersabo jek lah meon.. aku lau dah kuar bende alah yang agak menggelikan telinga aku jek. aku terus cabut wayar radio.. hahaha..

KHRLHSYM said...

wah sangat menarik. tangan tu chomel ke.hehe

.izzatul.hazwani. said...

ahaii .. ke nak jugak buat luahan hati kat dalam radio ke tb?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved