wet dream...

 
 mimpi gumbire-bire

"pergh..semalam gua mimpi mary elizabeth winstead main polis sentry dengan gua..pas tu gua mane batu seremban dengan die..pas tu tetibe gua maen kawen2 dengan die"

"pergh untung la lu bro..leh mimpi ngan awek lawa cam tu..takder la mimpi2 ngeri..naseb lu baek la tu kot..."
 
gua jadi kembang idong bile kena puji cenggitu..ade terbit rasa bangga dan rasa riak kat jiwa raga..
 
mimpi ngeri sedih duka jiwa kacau
"bhai..semalam gua mimpi kena balun bagai nak rak dengan mak awek gua..sampai trauma gua dibuatnya.."

"gua rase la bro..hubungan lu ngan awek lu memang tak kemana..putus ditengah jalan jugak rasenye"

gua cam nak percaya je dengan ramalan member gua...
 
rumusan
gua ade dengar orang cakap tak berape nak elok dok citer mimpi kat orang2 ramai...kalo contoh cam dok citer mimpi yang baek2..kang deorang puji2 kita..kang tetibe timbul rase riak rase ujub takabbur bangaa tak memasal..kombang lobang idong le..hape le..kan ke tak elok...

kalo dok citer mimpi2 buruk..normalnya akan ramai le yang cube meramal maksud tersirat mimpi tersebut..kalo dah sampai tahap jadi tukang ramal tu???agak2nye camne lak tu???

ni ape yang gua dengar le..gua cube kongsi2..kalo ade yang cam ade ilmu sikit2 sal mimpi2 ni..ittteewwww kongsi2 ek..
 




bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Erin Azizan said...

SAJA NAK KASI GEMPAK..AKU MIMPI KENE GIGIT ULAR...GIGIT OK BUKAN PATUK..APAKAH TAFSIRANNYA?

Sunah Mohammad said...

ERIN (SAJA NAK CAPSLOCK), MIMPI TENTANG ULAR ADE KAITAN DENGAN SIHIR...GI JUMPA USTAZ YEE...SCAN BADAN...

APE2PUN MOGA DIJAUHKAN DARI SEGALA PERKARA YANG TAK BAIK...

KOMEN UNTUK ENTRI PULAK...(tutup capslock)

mimpi tu mainan tido, tapi ada jugak mimpi tu petunjuk dari Allah..untuk hamba2 yang terpilih je lahh...

Ainul Hayat said...

Betul cakap Sunah tu. tapi kekadang takut gak bila dapat mimpi2 ngeri..dan kalau dpt mimpi2 indah pun turut rasa takut

unieMARKS :) said...

mimpi indah best o ! tapi kadang kadang tak masuk akal pun ada . hahaa

liyana said...

hmmm.........

Jiji-Fify said...

ceyttt..tapi ade fact mengatakan laki lebih banyak mimpikan laki lain berbanding mimpikan pompuan. mungkin pompuan dlm mimpi ko tu arboq kot bhai.. ;)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

setahu akak jika mimpi buruk diam2 saja ...istigfar dan bertnya alim ulama,jika kita bg tau rakan2 nnt pelbagai tafsiran muncul akhirnya hati kita yg tak tenang.tentang ular tu mmg betul pendapat adik sunah..

mushroom said...

jgn percaya semua ramalan mimpi tuh.. karut

bersama kak Es said...

ustaz khazim pun pesan mimpi buruk jangan dihebahkan.

biasakan dengan baca al baqoroh elak gangguan

Faaein Talip Roy said...

mimpikan mainan tidur..

Amirah Adnan said...

kawan aku salu mimpi ular pastu cite kat aku.. org kate tu petanda nak ade saka.. ye ke weyh?

ika said...

ha ! ha ! ayokk ! x tau .

JIJI YU said...

jgn tanye aku weh sal mimpi2 ni aku tak belajo weh nak baca mimpi..ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved