ada apa dengan giveaway..meh nak givaway kat korang lak

tokey nesloo berduet bersama kak es nak kasi havoc..nak wat giveaway ni....

pestaim in my life..i and my duet couple want to do some havoc to you olzz..hapekebenda hinglish berterabur..ni..pestaim le ni kire kirenye..aku yang kedekut ni nak bergiveaway kat korang.tapi buat kali pestaimnye..aku bukan le keseorangan ye...aku akan berduet besama kak es..dan jugak pihak penaja..tajuk..hurm tajuk giveaway ni ek..


Giveaway Kak Es & Nesloo
bersama

tajuk tu bukan aku yang buat tapi perancang awal giveaway ni yang buat..sape lagi kalo bukan kak es..

bile nak mule bergiveaway ni...
14 jun 2011..

3 pemenang akan dipilih secara random..
tak aci maen pakai bomoh..manderam dan jugak santau menyantau.segala unsur unsur tahyul diharamkan...

adiah-adiah pulak..
adiah ni aku rasa pakcik mat gebu suke ni..
takpon omak2 mertua mesti tersenyum meleret sampai ke belakak tengkok kalo dapat ni..sebab sayangkan korang lebih ..aku kasi le kat korang adiah ni kalo dapat..rela korbankan mak mertua ni..konon je la..



 kalopon giveaway..
jangan le ibarat melepaskan batok kahak dan segala sisa hidung ditangga..
tak elok cenggitu..
islam pon menyarankan penganutnya supaya bersungguh sungguh dalam melakukan setiap perkara kebaikan..ekeke



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

k a k L a m p said...

perghhh hebat kot GA tuh... vintage lagi jiskkkk mencabarrr sunggoh ni

UNA budak BAEQ said...

aku dh usha kat blog kak es tadi .
mmg kompon mak mentua pingsan tengok. cun lah vintage2 nih .

Faaein Talip Roy said...

fuyoooo!!!...

tu je mampu aku katakan.. hehehe..

liyana said...

haha..ayat last power..

Подтверждаю said...

as salam..
haha! menarik ni! makcik dLa join tak?
sat nan. sat laei datang balik. dah nak masuk waktu isyak. kekeke~

iklan :

Law Of Today : Kindness

James Alexander said...

gile baik manusia kedekut tetiba nak kasik hadiah...

ok... aku gurau...

x nak gelak ke..??? damn...

shopping2u said...

wah..adiah correl

Azie Azra said...

banyak pulak xtvt kat blog ko haa..lau aku hilang bbrp hari byk aku lepas..ne aci nak exam...ah tape..ade rezeki aku join!

p/s : doakan exam eh =)

Faaein Talip Roy said...

out off topic:

ko ingat aku buat entri ni sbab tu ker? hish.. dasar budak2 betul adek jiji ni.. hahaha.. tak kuasa ai nak majuk sebab tu yu... hahaha..

geli plak.. aku guna perkataan ai yu kat ko..

yelah2.. aku nampak dah.. mekasih adek jiji cayang.. hahaha..

KatekateKite said...

dah mule ke belom nih? camne nak buat nyer nih? kene wat tajuk entry je eh? harini belom 14hb kan?


haha, banyak tol soalan! =p

hadiah best tuuuu......

vampire's lovex said...

wow !! pinggan mangkuk tuuuuuu... aku nak jiji oiii

zarazueyin said...

wahhh...
santeknya pinggan2 tu
nakkkkk....hehe

Miss Ran said...

kalau aku tak bizi aku join la

bg menandakan aku support korg

yad'z said...

wahhhhh vntage! japp.. tanye mak.. lau mak bekenan , aku join ler.. hehehhee

ghost writer said...

mesti ramai para blogger wanita yang terpikat dengan hadiahnya..lumayan sih.

**::CIKNUURUL::** said...

jiiii,aku nk join tp bile trikh ttupnyer/,.kalo aku join hri khamis bley?,.aku bz la weh skang ni,.ni pon jenguk blog pakwe2 sparepart n special jep,.hahaha,.

Bella Bell said...

cam best ni.. hehe~

Bigdaddyz said...

nak tunggu GA yang bagi LCD TV...heee

Sunah Mohammad said...

cantek la pulokkkkkk pinggan tu beb...

diana said...

aaaauuummm!!!!!!
akak nak la...
tapi akak ni selalu tak bernasib baik bila bab2 GA ni..
hehheh

Myra Jay said...

Dah join dari blog abg Mat Gebu :)

http://mairasukacgl.blogspot.com/2011/06/giveaway-kak-es-nesloo-bersama-deco.html

IntaNBerliaN said...

Ibu Alisha dah join..

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-kak-es-nesloo-bersama-deco.html

TQVM

Cik Rose Cute said...

join

http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/06/giveaway-kak-es-nesloo-bersama-deco.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam.dah join!!

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/06/giveaway-kak-es-nesloo-bersama-deco.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved