aku nak dipujuk



nengok si nuyu dok majuk dengan aku pasal aku tak bagi arnab kat die..
membuatkan aku percaya bahawasanya memang orang yang merajok ni memang mereka sebenarnya telah meminta untuk dipujuk..
jadi aku taknak wat mereka yang tersayang merajuk dengan aku..

p/s
nuyu2 alom mintak maaf ehh..ehhh..nanti ecok2 bile arnab dah cehat2..nuyu maen2 leww ngan arnab uhh..arnab alomm dok tengah cakitt peyutt sekang ni...



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Faaein Talip Roy said...

tu lah.. jangan buat budak kecit tu majuk.. kan dah.. dia majuk ngan ko.. nuyu comey.. majuk.. mesti lagi kiut..

kembatolo™ said...

mg pero spesis arnab pulok ko ji loni?

bersama kak Es said...

org yang suka merajuk je pandai pujuk.

:)

Hanis MY said...

nuyuuuu kak nok pinjey katattt buleh ko? cepat2 pujuk nuyu tow!

vampire's lovex said...

pesen kedekot arnab,mcm ni arr.. haha

liyana said...

siye ko nuyu..
meh kat kak meh.,.kito gi beli choki choki..ngeh2

Mama AA's said...

klu bdk mmg harus dipujuk, klu dah besau kene tgk gak bab ape... hehe

Ameena Muktar said...

haha..=)

Ameena Muktar said...
This comment has been removed by the author.
Miss Ran said...

mmg merajok utk dpujuk..hehe

erk knp kene ckp pelat ngn die?

Sunah Mohammad said...

awat nuyu tu lagi putih melepak dari ang jiji?

p/s: takpe, dengan depa ni pun ceq guna ceq/ang, i/u...kadang2 je guna akak/kamu...

wath said...

nuyu bace tak blog ko ni?

Gayahspears said...

ala manjenyer..
pang nak??? hahaha

ghost writer said...

kau memang pakar memujuk nih.kena praktikan pada yang mudah baru praktik pada yang sukar pulak lepas nih...

Bella Bell said...

haha... cute je kan cara ko pujuk nuyu.. :P

ahsfantasy24 said...

hehe so jdilah pemujuk yg
kreatif tuk mmujuk..

jgn sksakan org yg mrajuk,
ngee~

kiera'sakura said...

akak kasi tlinga tikuih nak nuyu.. hihihihi ;p

Ainul Hayat said...

miahaahhaa...

Qaseh dalia adelia said...

hahaha alolo tomei2nya ..haha wei nape salu ckp pelat .. gelenya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved