asal layan bola je nak kena ade cekedis

lagi 3 jam lebih sikit sikit je lagi..due pasukan bola sepak gergasi pantai timur bakal berentap kat stediyem bukit jalil weyh..kelate gomo ganu peteyh..ape yang penting sekarang ni..

bekalan jajan..cekedis dan jugak minuman haruslah mencukupi untuk menyedap nyedapkan suasana ketika menonton perlawanan malam ini..kalo setakat melongok jer depan tibi..tak layan weyh..mane nikmat..

dah alang alang tok penghulu ngan jiran sebelah nak menumpang melongok depan tibi umah aku malam ni..boleyh le aku mintak sponsor sedikit sebanyak nak beli cekedis ngan jajan..

eklast le aku tanye korang..korang sokong team mane weyh?????ittewww kawan kan2...



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Miss Ran said...

dsebabkan ko kelantan

aku lahir kat sne

aku skong kelate yeah(xnk tgk pon)

cik pulau said...

gomo kelate gomo..
hahaha..

bersama kak Es said...

team kelate sebab negeri akak tak join :D

Jiejah Gorjes said...

saya atas pagar hahaha sapa yg menang tu yg sy sokong ngeeee

cik gege said...

kompom sokong kelate. sebab klu menang sok bleh cuti...hahahhah..=)

http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/

sergeant keroro said...

gomo kelate gomo.

hehe XD

ko gone?? bereh boh?? haha :P

NOOR FATIN said...

disebabkan aku dok ganu skrg, aku sokong ganu la. grr

Princess Nur said...

mesti la kelantan...GOMO KELATE GOMO..oppss..terlebey sudah..hehe

James Alexander said...

team aku x de... x nak layan...

FTR said...

xde tb.. xpat tgk..
gerenti mak n ayah aku akan fokus perlawanan mlm ni.. dan aku pasti mak aku sokong klate sbab dia dah ade menantu klate.. hahaha..

Anifa Mohd Noor said...

alamakk ramai plok penyokng red warriors sini..amber org sejati ganu mesti aa sokong ganu kesayangan amber.Peteh ganu peteh, tunjuk kite nelang !!.nanana ganu itee..hahahaha
check it out

Rozuan Ismail said...

gomo klate gomo.

kiera'sakura said...

eklast aku sokong klantan.. pasal minat tgk KFCM tangkap bola terus peluk,,, and shahrul idlan dok gelecek2 bola.. sanggup aku korban waktu tido semata2 nk tgk bola... hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved