atas dasar keterpaksaan

pagi ni terpaksa tidak membutakan diri dipagi hari..terpaksa mengorbankan masa bergeli geli dengan keluarga tercinta..terpaksa mengorbankan masa berSMS dengan aweks2..terpaksa tak makan pagi kat rumah..terpaksa memakai baju batik.kena pakai stoki ngan kasut dari pagi sampai ke tengh hari..terpaksa naek motor pepagi lagi..terpaksa datang ke sekolah kalopon pada hakikatnya masih lagi dalam cuti..terpaksa dan sumernye terpaksa...disebabkan hari ni ade musuarat PIBG..persatuan ibu bapa guru..jadi secara otometiknya.hari ni dah jadi cam hari sekolah dah pulak...


tapi2 kalo dok buat sumer kerja dalam keadaan terpaksa. hati tak rela..ape yang aku dapat..hampeh ..maka dalam keterpaksaan..aku terpaksa la jugak mengeklastkan hati aku..ade ke ek terpaksa mengeklastkan hati???



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

ustazz! mane amik emoticon tu??? nak buat presentation ^^ pelis!

bersama kak Es said...

paksa diri utk eklas..lama2 akan eklas... mmg classsss la Ji !

gambar geli2 muncul lagi :P

qasehraihan said...

uiiii kamu post apa weh AJK PIBG???gua pun terlibat gak..boring gila beb..setiusaha kehormat ag tu..mau xrasa tak best.huk

Bella Bell said...

ni paksa rela namanya.. hehehhe!!~


selamat bermesyuarat PIBG la ea.. :P

Miss Ran said...

btol kte kak es tu

kite kene pkse diri

wlpon mls tp ko btanggungjwb kan? lalala

Mutiara Bernilai said...

eheh, pi|ihan d tangan kita, nak buat kije dgn terpaksa atau tak,,nak |a|ui dis sabtu dgn epi 0r tak,,

^___^

EZAN IDMA said...

selamt bermusurat!!

James Alexander said...

apa isi mesyuarat tersebut..??? cikgu diberi hak menggantung pelajar di tiang bendera kah...???


org dah paksa, rela kan aje la.. ye dok ?

skandaLdariLangit said...

ikhlas ji. ada berkatnya :)

Gayahspears said...

poyos~!!! hahaha
cianlah kat aweks2 yg x dapat nak sms dgn cikgu jiji yu >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved