selamat tinggal la sumer2...

lopaih maen futsal tadi..pergi menghirup semangkok due air laicikang..pas tu..dah nak berpisah..macam biase la nokk....ucap selamat tinggal..gudbabai.. kat member2 seperjuangan..tetibe aku member berbunyik..

"aku lagi suke kalo ucapan semoga ketemu lagi mengakhiri setiap pertemuan kita..sebab aku rasa selamat tinggal ibarat lafaz yang tidak menjanjikan sebarang pertemuan kedua"

pehal pulak mamat ni cam jiwang tak kena timing ni...





bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

senyumSOYA said...

smoga ketemu lagi..
jiwang la plak...hihi

Miss Ran said...

aku ase die putus cinte wakaka

^baju kurung^ said...

kan baik camtu..
doa hrp2 nnti bleh jmpa lg

Tan Tin Ton said...

aku rasa dia nak msj tu dkt awek dia tpi trsilap antar dkt ko kut,haha

Amirah Adnan said...

haha.. mcm ayat cite indon~!

diana said...

dia trauma kot dengan ayat "selamat tinggal" tu..

bersama kak Es said...

see u soon :)

cimOt said...

semoga ketemu lagi pak..hahahhahaha

James Alexander said...

moral of the day : sayangi la rakan2 anda sepenuh hati...

Raden said...

ko nie tak rumantis laa..hish!

.izzatul.hazwani. said...

haha . hok aloh dia ni .. kasik romantik la sket hatitu . kah3 .. sian membe ngah tangkap jewang tu . haha

Anisa Hang Tuah said...

tetibe mcm nak nangis pulak.

saya bukan tomato said...

moge ketemu lagi jugak ;p

ghost writer said...

aku sama gak macam member kau tuh..jenis tak suka ucap selamat tinggal.

yad'z said...

hahahah.... jiwang n sadiss... dah cam indon lah pulakkk hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved