bedtime story....

sambil sambil pe'ah membetolakan kain batik jawa dan menyarung shawl pashmina ke kepala...pe'ah bertanya kepada abang dollah yang masih lagi berkain pelikat separa betis..(hapekena pe'ah berbatik jawa dan bershawl)


"abang2..dah due bulan kita kawen kan..pe'ah nak tanya abang ni..nape abang taknak wat photoshoot mase kita kawen itu hari..pe'ah jeles bang tengok kawan2 pe'ah yang laen..deorang siap pelok2..manja2 possing tyme photoshoot tu bang..pe'ah tak paham le bang"

abang dollah tersenyum simpul sambil mengorek telinga...

"pe'ah..abang kalo diikutkan jiwa raga..abang mau je ber shoot2 ngan pe'ah..maunye dibuat kenangan.kan kita dah ambik dah sekeping due..tapi pe'ah..bukan ke tak berapa molek menunjukkan kemesraan kita sebagai suami isteri pada orang awam..kang ade jugak yang membujang tu ter bernafsu tak tentu arah kang..tak ker naya tu pe'ah..lagipon..abang rasa kecantikan pe'ah hanya untuk abang..abang sayang pe'ah tau tak"

"ni yang wat pe'ah rasa terharu dengan abang ni..bior le mereka kata abang ni jakun cam babun..abang totap raja dihati pe'ah..jom kite tidor bang..dah lewat malam dah ni"

gudnyte eberibadi who read n3 in diz blog..lebiyu olllzz lorrhhhh....



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

FasiHaH SupiaN said...

hahaha selamat malam ostad jiji!

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. citer dia bukan main lagi yer..

bila ko nak kahwin ni ji?

bersama kak Es said...

Hb kak es pun bagi alasan yang sama..

oooooooo itu tanda sayang eh :P

mumui said...

gudnite!!!

Kalamhati said...

ni baru btol suami yg boleh membimbing ni..=)

liyana said...

haha..
btui sgt ustaz..

Bella Bell said...

aku tak pernah berangan nak buat photoshoot.. tak tahu la kenapa.. huhuu!!~


beb.. awal gila tidur.. hahahah!!~


nyte jiji yu :)




^^

Alin Hassan said...

rugi la tak buat fotoshut. kawin sekali seumur hidup! (kalau la sekali) keh keh

cheers!

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~
pengajaran, boleh shoot banyak2 lepas tu padam.

hahaha~

suha said...

luv u tuuu (^_^)

CikHaniBhulat said...

so sweer peah n dollah =]

wath said...

lap yu tu ji!

kokser kokdam said...

mu tdo nga sapo tu jie..? bahayo bahayo bahayo

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

betul ke tu tanda sayang ustaz jiji?ke suami dia kedekut?

ecah mashuri said...

jwpan penyelamat.padahal caj photoshoot mahalll.ekkeekek..ala xpe la ostad ambik gmbr.jgn letk dlm fb sudah.

vampire's lovex said...

wahhh gittuu ye ostad..ok nite jiji !!!

gedek! said...

gudnite

Sunah Sakura said...

aku datang lepas pcm cakap entri ko geli2...ahahahha

siti kektus said...

selamat malam yaw~

chiLleD...!! said...

penuh pengajaran...terima kasih ats pringtn ni.=)

umi's cup cake said...

dasyat entry jiji...mcm ada pengalaman je..erk

Nurul Jannah said...

haha..bagus bebeno dollah ni.. :D

Scya Lollita said...

haaaa bgus sesangat ler laki ni

Ainul Hayat said...

geli geli geli...~

diana said...

sekarang kawen wajib la ada photoshoot tu,,
yang pelik nya photoshoot tu di buat sebelum akad nikah...
pelik tak???
bergambar lentok sini sana tapi belum kawen..
apa cerita????

Puteri Iqa Izyan said...

gittuwww.. akau kalau kawen, nk photo2 shoot2.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved