rabu yang benar-benar bisu....




Pada waktu itu Kami meteraikan mulut mereka dan (memberi peluang kepada) tangan-tangan mereka memberitahu Kami (kesalahan masing-masing), dan kaki mereka pula menjadi saksi tentang apa yang mereka telah usahakan



bukan sekadar omongan kosong

21 comments:

Nin Fazren Elyana ツ said...

terus insap.hee

delarocha said...

saat mulut tak mampu berkata kata. anggota yang lain menjadi saksi

Iffah Afeefah said...

knpe kene fahrin???

huarggghh pakcik!

Er tu kalau smpat ke tua la..mati tak kira usia

bersama kak Es said...

kena kerap muhasabah bila tgk gambar last tu

Nurul Jannah said...

huhu..insaf rase..

FasiHaH SupiaN said...

insaf....

tp knp ade fahrin??

NURUL AINI NORAZMAN said...

ini prosess tumbesaran ke?? pic 2 terakhir tu xleh bla,.=p

UNA budak BAEQ said...

aku mula2 nak jugak la kutuk2 konon fahrin la kan . tapi tetiba insappp la plak . tapi err boleh tak hang jgn samakan hang dgn fahrin . =.=

risa said...

MATI ITU PASTI
tak kire tua atau muda
tak kire kaya atau miskin
tak kire sihat atau sakit
tak kira hensem atau hodoh
huhuhu...seremmmmmmmmmm

qasehraihan said...

huhuhuhu...insafff..
tp guling kawe gelak tgk gmbr fhrin..nak jg dia jd fahrin..hehe

liyana said...

hmm..

**::CIKNUURUL::** said...

alhamdulillah,..

Lulu Caldina said...

errrr....

bedpet said...

insap insap. tp kan..fahrin tu perlu ke? hahaha

pisau belati said...

ini penuh makna.......

rara pinkmafia said...

tekejut rara tgk piccy last tu.hmm kite akn kembali jua ke yg maha esa.

Faaein Talip Roy said...

insaf jugak lah..


p/s: ecey fahrin ahmad.. tak bleh blah..

vampire's lovex said...

T_____T

Подтверждаю said...

as salam..
pengajaran. begitu la manusia akhir zaman. ada petunjuk. diambil ikhtibar hanya seketika itu.

insaf kejap, lepas tu huha2 semula.
macam takde apa. hehe..
wallahu'alam.

hati, empunya diri dan DIA Maha Mengetahui..

p/s : biasanya cepat je berubah jadi huha-huha semuala kan??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mati itu mmg pasti...

James Alexander said...

baik...

ingat mati...

tQ pak ostad...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved