petanda apakah ini

orang kata..kalo kelopak mata bergedik gedik sebelah kanan..ade orang sedang merindu…kalo kelopak mata sebelah kiri lak bergedik gedik..maknanya ade kematian..

orang kata kalo bulu mata berguguran jatuh..maknanya ade orang sedang merindu jugak le..kalo ramai2 yang dok rindu maunye botak bijik mata weyh..

kalo tersedak lak maknanya ade la tu orang dok tengah mengumpat kita..dah tu kalo kes aku ni camne lak..

bulu idong aku dari semalam dok berguguran jatuh ke riba..dah naek rimas dah aku ni..dah berhelah helai dah nai..mau botak idong aku..takkan nak kena gune produk yun nam care kot pas ni..ade tak weyh cara cara nak menghentikan proses keguguran bulu idong tak..filter habuk tu..mau bernajis idong aku kalo filter tu dah takder..

p/s:telekom oit.pehal internet sekolah aku jadi cam takder internet ni..




bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Alin Hassan said...

adehhh bulu idong pun boleh keguguran ke.. hahahaha

sergeant keroro said...

bulu hidung petanda tnet slow, haha XD

Hanis MY said...

ahaa kawe pom tok tahu petando godio lagu tuh...

umi's cup cake said...

tu tandanya dah sampai seru jiji...hehe

Sunah Sakura said...

kesiannyyyyyaaaaaa bulu hidung ko ni...aku tak tau nak buat ape..

nape bold tulisan?

FasiHaH SupiaN said...

pelik je...xpenah lak tahu tu petanda apa...

Ainul Hayat said...

real ke wey? aku rasa cam ade yang tak kene je dgn bulu idong ko tu

Mawar Berduri said...

nah! shampoo hidung untuk mengurangkan keguguran.. selamat mencuba..

James Alexander said...

idong sensitip cenggini... hehehe...

diana said...

bubuh syampo..
ehehheh

Anum said...

botak kan aja
muakakkakkaka

Iffah Afeefah said...

erk ko dah mkin tue la tu ji

Puteri Iqa Izyan said...

euwww.. bulu hidung jatuh. heh

Rara Farah said...

perghh..bulu hidung jatuh??ko sorang je yang alami fenomena pelik cenggitu...

siti kektus said...

bulu hidung dah expired lah tu, nak tumbuh yg baru. haha ;)

Подтверждаю said...

as salam..
bulu idung tada?
guna la topeng muka ala-ala army siap bertabung gas tu. haha~ dijamin bebas virus, bateria dan kulat

=p

Anonymous said...

dop rock cettong gini blu idong gugur ustad...haih=.='

okeh,gua sokom lu sopmo bro!
seqian wasalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved