epi besdea nana

nana2..esok kan besdea nana kan..along blur gegile dah ni nak kasi hadiah apenye..dah nana mane suke benda kiut miut cam awek awek along yang lain...dah lame dah kita tak sambut besdea nana sesame kan..sekang ni nana pon dah umur henam belas tahun dah..taraf remaja geli geli dah tu..

along harap2..nana jadi semakin matang..semakin beribawa selaku adik along tersayang..jadilah anak yang berguna pada kedua ibu bapa.sama ada semasa mereka hidup dan jugak selepas pemergian mereka..jadi la adik yang berguna jugak pada along..sempena besdea nana kali ni..along mintak nana kurangkan le sikit elaun bulanan nana tu..

kalo boleh upah iron baju tu..kurangkan separuh harga untuk sehelai..pas tu..air neslo sepesel nana tu..ape kata nana kasi je resepi tu kat along..takder la along salu suh nana wat neslo spesel tu..maklomler nana..along sekang ni nak berjimat cermat jugak ni..demi kesenangan nana jugak yang selalu mendahagakan kasih sayang seorang kakak..biorpon kakak ipar..nana tak kesah berkongsi kasih dengan along kan???..

GuineaPigP1010074

nak kasi hadiah besdea memahal pon yer la..along dah kate kan along nak berjimat..jadi along beli le menatang tikus sudah le ek..nak beli ikan macam nana salu mintak pon nanti kang nak kena beli akuarium le hape le..leceh lak tu..duit pon kena lebat gak..dah le mintak ikan bukan ikan kecik2...beli ni je cukup..rasa boring dah taknak bela..pergi buat umpan mancing ikan..ok jugak tu..




bukan sekadar omongan kosong

29 comments:

laskar pelangi said...

untung dak nana nie..dapat plak menatang nie;)

Sunah Sakura said...

ahahaha~ bagusnyaaaa abang geli2 dia ni... hepi besday gak kat nana tu ye...

kokser kokdam said...

buwi kutu jie..

hahaha

FasiHaH SupiaN said...

abang mithali...hehehe nasib baik comel tikus tue...

UNA budak BAEQ said...

nana nana kalao rasa taknak menatang tikus tuh . nana bagi je kat una . nana nana walaopon nana dah semakin unsia geli geli remaja . nana nana takpayah la bg respei kat along tuh. jaga resepi mcm cik crab jg resepi crabby patty .nana nana err epy befday .

*aku igt nana tuh menatang tikus tuh =.=

Hanis MY said...

ahaha suko selok baca komen KK, ado ko bui kutu, oyak ko nana molek sikit denga natam tu nati dio kenkos

Hanis MY said...

eh silap la keno bunyi supo kencek lua jadinyo bukey kenkos tapi kenkas ok hik2..

gadis kepastian said...

penuh bermakna nie

SiS NaD said...

Salam Inchik Jiji...

Bagi je 'dey tambi' kat nana... :D

Iffah Afeefah said...

hebak a dpt along gni

jd aku nye along ji haha

risa said...

weeeeeeeeeeee....ai pon sis u jugak kannnn...nak yang macam dalam gambau tuh!!!!!!!!!!!!!!! nak jugakkkkkk

Faaein Talip Roy said...

esok besaday aku.. aku pon nak adiah gak cam nana.. hahaha..

selamat ulang tahun nana.. semoga berjaya dalam semua bidang yang diceburi... =]

bersama kak Es said...

nana bertuah dapat abang geli2 tu

Puteri Iqa Izyan said...

nanti kalau beday aku, kau nak bagi ape pulak? haha

Hansyirah Takezur said...

happy becoming beday nana...

p/s: bday ak 4 julai, nnti wat pos pasal aku gak ea.. haha.. :P

mykhalis said...

dia tak geli ke?

farah wahedda said...

hppy bfday nana....amboii comeinyeee tikus tuuu

♛ Azie Azra ♛ said...

tomeynyeee! aku suka hewan ni tapi takot nak jaga..kang tak pasal dia geget..uihh

happy bday nana *sape nana?*

Rara Farah said...

arghhhh..geramnya aku tengok tikus tu...

zarazueyin said...

ingtkan nana nama tikus tu...hehe
happy birthday utk nana ;)

liyana said...

cmeynyo..nk so

diana said...

lepas ni tolong buat entry "tip tak nak bagi geli kat haiwan mcm gini"
satu je haiwan yang akak boleh pegang ialah kucing..
haiwan ni akak tak boleh pegang..geli oi!!

maCy said...

ko ni swit la ji.

James Alexander said...

bagus btol along nye...

belikan tikus mondok ni...

hehehe....

Cik Eliza said...

untung lah ada orang syg, haha

fadhdeela said...

comeyy bnda nie!!! bela binatang nie lg byk pakai duit dr bela ikan tauu :P

siti kektus said...

tu dia, abg mithali la katakan. haha

Bella Bell said...

aku nak jugak nanti! hahahaha..

apy besday nana.. :)

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. alhamdulillah..baguih! jaga elok2 naa~

biaq gemuk buncit =p

bagi nama montel?? ok apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved