malunye

maafkan saya awak..
hari ni tak sempat saya nak jenguk awak..
hari ni tak sempat saya nak bertegur sapa dengan awak..
tak sempat saya nak cuba mengorat awak..
tak sempat saya nak beramas mesra dengan awak..
saya baghu je balik keje ni..
sebenarnya banyak idea saya nak cerite dalam entry ni untuk awak..
tapi tetibe..sampai satu SMS...

"abang2..saya rasa abang tak bayor lagi topup tadi.."

huk aloh awak..
tetibe saya rasa fikiran saya kosong..
saya buntu.idea saya tetibe hilang hentah kemana..
saya malu..saya segan...saya rase tetibe jerawat saya menebal..
macam mane saya leh terlupa nak bayor topup tadi..
segan tol ngan makwe kedai topup..
saya nak tidor la awak..
makwe tu suh saya pergi bayor esok...
malunye saya....

gudnyte....



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

MerLe said...

hehe.. ada2 je ko ni ji..

cik pulau said...

adehhh..
ko wat lawak ape ni ji???

Iffah Afeefah said...

hahaha

jiji ko da nynyuk ke ape

malu bg pihak ko

Подтверждаю said...

as salam..

guano ni??
amik topup tanpa bayar ke? hehe..selagi masih bernyawa, jangan tangguh2 der..seksa woh.


Blogger Ter-buta Dari Nama Pena Sendiri?

diana said...

apa la yang kamu ingat..?
ingat nak kawen ye??

Syazwan said...

hahahha..ada gak yang macam tu!!..
hahaha..kau nie!!..

Rozuan Ismail said...

amboi,bayar top up pon lupa ye.huhu

Fyqa said...

kehkeh

malunyeee

cmne lak leh t'lupa nihhh










;)

sergeant keroro said...

malunya, heee~

p/s : mesti awek tu comel sangat kan? lol XD

Sunah Sakura said...

=.=

FasiHaH SupiaN said...

ish3...hilang terus kededikasiannya.hehe

cik gege said...

loghat sangat kot. tu sampai termalu. nseb bek awek tu sms..=)

hasrul hassan said...

Salam.
Haha .. boleh pula dia hantar sms suruh bayar ehh ...

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha. pehal kalut je smpai lupe nak bayor? =.='

James Alexander said...

awek top up tu saje nak berkenalan ngan kamu tu jiji... hehehe


btw, pakai bill la.. mudah skit...

Bella Bell said...

bayar 2x ganda okeh! hahahaha!!~


good nyte beb! :)


p/s: aku cikgu sains la.. hehe!!~


^^

vampire's lovex said...

kah kah !!! sengal juga ye ko ni... hahaha

kechixx said...

hahahaha...kelakarlah awak nie..;p

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. awak..awak.. tu lah berangan lah tu masa beli topup..
hahaha..

gedek! said...

tanda penuaan...

risa said...

haahhahaha...hensem tapi pelupa eh
lalalalala...pi bayor cepat!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

len kali jgn lupa byr jiji..aduhhh hutang tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved