bile apak dah bengang



tahon 1979

Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?

PELEMPANGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! (Sibapak menampor)

Anak : HuaaaaaaHuaaaaaaaHuaaaaaaa pehal pulak bapak lempang..!! (meleleh air mata ngan air idong)
Bapak : Besok kalu Tuhan kasi betul-betul telinga engko tuli baru engko tau! Udah!!! Jgn permainkan orang tua-tua... tak baik!!!!

tahon 2034


anak: siput ape?
apak: siput babi
anak: siput ape?
apak: siput babi
anak: siput ape?
apak: siput babi
anak: siput ape?
apak: siput la babi....haisy budak ni tak paham paham..

apa lainnya bapak2 dulu dan bapak2 masa depan..eh2..nak tanye ni ek..ye ke pompuan ni lagi suke laki2 yang suke layan kanak2..suke maen ngan budak2..???






bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

bersama kak Es said...

bapak moden lagi dasatt.
tak sabo!!

yeee...kalau lelaki suke kanak2 maknanya dia penyabar dan penyayang :)

syufaa said...

hahahahah!
aiyokkk..
bengang! :P

HASNORWANI ... said...

aah suka...dlu sebelum kawen tkt gak husbnd xsuka bdk..dh kawen emmg terserlah tgk dia layan budk2..nmpk suweeettt je..garang2 gitu tp dlm hati lembut tu ttp ada..pd bdk2..sng ati tgkk..hehe

Hanis MY said...

hehe kebiasoeynyo gitulah, lelaki kam dio benkem sikit biar anok2 takup...tapi kawe tok rajim jupo lg ore laki hak tok suko laye budok kecik...

liyana said...

haha...

ok gak bapak yg thn 1979 tu...
tp jgn la bg pelempang..

yg thn 2034 tu over sgt...
x ptut..

hmm..of kosla..nmpk penyayang n penyabar kn...

DuniakuAbstrak said...

jahanam jahanam..hahaha

dah tua nanti kena pijak dengan anak pulak..dari kecik dah di ajar keganasan dan kelucahan

bapak kena la bersabor...keh3

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. kejam bapak tu. entah wujud ke tidak siput babi zaman 2034 tu. orang duk sibuk racun siput babi sekarang ni. merosakkan tanaman..

suka layan budak tu kan menyerlahkan kasih sayang.. ;)

James Alexander said...

bapak tahun 1979 tu jenis bapak aku... cuak kot nak tanye bende same byk kali... hahaha...

lelaki yg pandai layan bebudak ibaratnye nanti pandai menjaga ank sendiri...

kerana ianya diperlukan nanti... terutamanya time bila bini sibuk dok memilih kain langsir time raye nanti... hehehe...

Fyqa said...

haha. bpak atas tu ganas nk mampuihh


*aku suka budak2,so aku suka jugak laki yg suka budak2. haishh ;)

farah wahedda said...

yuup kebanyakkan perempuan suke lelaki yg sukekan kanak2...hehehhee

NOOR FATIN said...

betol tu. suka lelaki yg suka budak2 jugak ;D

eqbalzack said...

hehe...lawak la entry ni!

diana said...

bapak sekarang semua manjakan anak..
tak macam bapak dulu2..
bapak dulu2 kasar ...

meaw said...

kereta apa?
kereta api..
kereta apa?
kereta api..

mungkin nak kepastian dari si bapa tu yang tanyo banya kali,hahahaha...

mocik suko nengok laki yang suka layan budak2 ni,auwwwww....penyayang gitewwww!

cimOt said...

lek laaa apak..hahahaha..


i'm the 999!!cun no!!

Mat said...

gua dengan budak2 boleh kawtim lagi.. Budak2 yang atas dukung lagi la tapinya, yg dah nakal memang cari pasal la.

Rozuan Ismail said...

beza sungguh mak bapak dulu ajar anak dengan sekarang nye mak bapak =)

ceritera aimie said...

memang la :)
pere,mpuan lagi suke lelaki yg suke kanak kanak .penyayang gitu :D
haiya = =' .aku termalu kaw bace entry aku pasal jiwang tu . haha

Puteri Iqa Izyan said...

ayat last tu aku stju.
nnt kau tny ijat, agk2 die mcm tu x? aku nk buat ank ikn ni. haha

miszlullaby said...

aah..dorg suke sebb kununnye dorg kate cumeyh. cumeyh sebab nanti bile dorg g shopping, si bapak buleyh jageee..hahaha..

Liza @ Adzriel AB said...

bapak dulu ngajor ada nilai murni... skrg suka hati dia je,

Ameena Muktar said...

perempuan memang suka lelaki yang sukakan kanak-kanak. that the way how the man look very 'penyayang'.....i like the type of man. haha

JIJI YU said...

aku cube la jadi apak yang penyayang..ehehe..

**::CIKNUURUL::** said...

aah,pmpuan suke ngn laki yg suke bdk2,.hehe,.nape weh?,.ade leteww yg trsgkut ngn ko,.haha,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved