cubaan mendapatkan nombor telepon awek..

akak kedai topup ni apekehal la pulak..aku mintak topup sepuloh hengget je..yang die pi reload sampai lime puh hengget ni hape kes..hape dah berbulu ke telinga akak..meh nak tolong cangkolkan telinga akak..bio kasi licin..

nak number awak....
tak memasal aku kena pergi balik kedai die..dah tu pulak die siap marahkan aku lagi..katanya aku tulis cam ayam cacat mencakor..eceyh..salah senirik pon tak nak ngaku akak oit???takkan le sepuluh dengan lime puluh tu lebih kurang je cara tulisnye..no satu ngan lima tu pon dah laen macam je..satu kan cekeding je..lima lak boroi gitu..penutup citernye..kautim2 ngan akak..kira aku bayor separuh je..

disebabkan peristiwa sebegini telah terjadi..maka dengan otometiknya.kredit aku banyak..tapi awek aku tak banyak..jadi meh2 tambahkan koleksi nombor awek..sape2 nak hulur2 nombor tu..sile2...aku tak marah pon..



bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

liyana said...

awek2 jer ustaz??
no abah aku x nak??haha

Roy The Rockers said...

meh aku nak bg...


kosong satu dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh.. hahaha..

yana,, said...

aku nk ksi laa,,

999,,
jgn lpe mes stiap pg ok!

bersama kak Es said...

aweksss je?

nnti tak sempat ko nak tipon umi

Aya Ariel said...

awek je ke??
pakwe cun taknak ke?
keh keh keh

Elyana Ahmad ツ said...

haha.pelik ke ape akak tue sepuluh dgn lima puluh jauh tue beza.suruh dia letak jawatan je jiji.hehe

Miz Novexx said...

no awek je ke... nombor bapak polisi taknak?? (^_^)

siti kektus said...

nak nombor yang macam mana? lawa? buruk? cantek?huduh?

chemay said...

kalau chemay,
diamkan aje.
haha

❀Hanim_RosLan❀ said...

seumur idop den,xpenah ade org jual topup mcm tu,..kire bertuah ar tu,..tp haram la plak.

Bila Ku Kata Cinta... said...

ermmm..jujur sungguh kamu..bagus..bagus..

thumbs up!!!

kiera'sakura said...

klu tetiba tpp msk ,, tp kte xtau dari mane dtg nye.. cm ner lak 2?

KuNanGKuNanG said...

kosong satu empat tekan tekan tak dapat..hahaha...

Miss Ran said...

rajin ko patah balik..no awek kan

aku anak ikn jd tak boleh bagi wakaka

~SaL IjOu~ said...

bukan main lagi die nye mukaddimah nak mintak no awek..haha~ =p

akoo said...

haha npe xmintak je no akak yg jage kdAi tuu..awek gak..haha

cikguden said...

wah bukan main lagi bro.

0.01

JIJI YU said...

mane nombor nye awek2 ku..

kaizen said...

ni no awek slangor

017-66069XX

yg blakang try crik sendiri...

diana said...

kamu buat tulisan doktor kot...
cer pi mintak no telepon heliza..
agak2 dapat tak??
tak cuba tak tahu..

James Alexander said...

aku bukan awek...


mintak org lain ok...


ade lebih pass kat aku...

hehehehe...

ghost writer said...

nih memang kau punya idea yang sangat ngam hooo...direct jer mintak no tipon..senang citer.

wahai para awek..sila bagi ju no tipon..

.izzatul.hazwani. said...

hahaha ..!

amik nih 017 . tut tut tut .

FAILED !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved