dah nak maghrib ni weyh...

sejuk je mata memandang bebudak belom akil baligh dok maen bola..tetibe naim datang..


"ostad..tak elok kan maen bola dekat2 ngan maghrib??


"ha'ah"

woit2...kawan kawan..dah2..udah2 le maen bola dah nak maghrib dah ni..jom2 balik.....

"pehal ko ni naim..awal bebeno hari ni..belom masuk pukul tujuh ko dah nak blah..

"nora elena episod last weyh hari ni"

huk aloh..punohhhh..aku ingatkan nak berenti sebab dah nak maghrib..patot le minggu ni deorang salu je berenti awal..belom sempat aku halau dah hilang..



bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Miss Ran said...

punggoh

dak2 pun terpengaruh

slamat rni da bis

Bella Bell said...

hahaha.. budak2 pon dah terpengaruh..

hari ni episod last weyhhh ^^

diana said...

aih..
terpengaruh betul dengan cerita gitu...
budak2 pulak tu..
sabar je la ostad..

liyana said...

dak laki pun mnt cter tu..
x prnh tgk pn cter tu..
tgk iklan je.hehe

Raden said...

eleh..mkcik aku name elena kot..bile dgr je nora elena kompem teringat mkcik aku yg debab tuh

Sue said...

malu ke budak2 eh... cheq sue tak tgk 1 episod pun nora elena nih

Rozuan Ismail said...

haha.kecik2 dah kena tempias nora elena.

James Alexander said...

ini kalah bieber fever ni...


hahaha

nora elena punya pasal...

hahaha

vampire's lovex said...

hahaha semua nak usha nora elena je...pelawok pelawokkk

skandaLdariLangit said...

hahaha. ostad. ostad pn nengok gak kn. hehe

sobri yaacob said...

ha..ha..
nak blik cpat..sbab nora elena epsod last...terbaikkk :)

Sunah Sakura said...

hahaha! ceq tak tengok, kalo tak, mesti jadi cam depa... :D

FasiHaH SupiaN said...

hang tak kena tempias??hehe

~SaL IjOu~ said...

penangan..penangan =p

KUREKURE COMEL said...

perhhh...budok2 pun layan ek...hehehe...

MerLe said...

haha.. budak2 mmg comel =P

Anonymous said...

haih..=.='
dulu..curious sgt nk knl si ijat..
leni cm nk jgk knl si naim.. :)sengeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved