wooooo..kena rejek

hurm..molek molek..comel awek tol awek fesbuk ni...nama pon lawo..bunga lawang gitu..ade pulak lesung pipit kat pipi..atas dahi pon ade gak..idong pon berlubang..mulut pon tersenyum simpul..shawl die pon nampak cam beli atas mall..bukan beli kat black market..huk aloh..molek molek...nak jugak le aku add as friend....tokan add as friend...

"dis user has to many friend..padan muke ko awal2 dah kena rejek"

huk aloh...sentap pulak mamat ni...
apehal kalo fesbuk pompuan yang cun tahap mary elazabeth winstead..mesti ramai bebeno friend die..takkire le friend die pompuan ke laki ke..tapi biasernye memang melimpah ruah..tapi2..tapi..tapi..kalo lelaki yang hensem2..yang macho2..tak der la pulak friend ramai bebeno cenggitu???



bukan sekadar omongan kosong

21 comments:

Fasihah Supian said...

erk.....fb aku gambar anak buah aku je...lg takde org nak add,hehe

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. tatau nak komen camna la.. ahahaha. :P

Ceiler Mun said...

sama la macam aku.. aku pernah nak add zizan raja lawak.. awal2 lagi dia dah rejek aku... hahahhahahaha!!!~

Anonymous said...

cube try add chemay,
jadi gitu jugak
muahahahahah

Sunah Sakura said...

hahaha~ ade gak yang suh kita add dia, tapi bila add, penuh...adoi..

cimöt said...

aq try add Mohamad Azizi Azahazuhari
>
>
>
>
>
this user has to many friend request..bla bla bla..

sobssss sobssss

nurfatiha blacky said...

amboiii. xleh nak stalk lah tuh. haha

Unknown said...

tu stok yg maen approve je tu. tak kisah la ko lawa ke ape, fb private beb. mane leh maen approve je sesape. hjehehehe

liyana said...

haha..
biasela pempuan lawo..
maka rmaila yg nk mengeaddnya..
tgk fb aku..100 org pun x smpai ag..
sobs2..sapela nk add aku..ngeh2

Unknown said...

kalau laki macho,ramai pompuan request tapi kena reject.haha

Noor Fatin said...

haha laki macho, jrg pmpuan nak add, melainkan lelaki sendiri :P

Pembunuh Tanpa Bayang said...

menilai kecantikkan wajah tak sama dengan menilai kecantikkan hati.kan?

RaraTan said...

satu je den buleh cakap. "padan muke"
wakakakkakaka. *kidding je taw ni. kah3*

Unknown said...

budak2 sekarang apa hal la kumpul rakan ramai2 kat facebook??
kenal ke idak tu??
bahaya la depa ni..

James Alexander said...

laki macho mana nak tunjuk glemer...

pompuan cun je nak ngada2 nak tunjuk ramai org suke die...

puii...

K said...

kesan ramai laki yang mata keranjang, hahaha..

pompuan mata duitan jek. hehe :P

Azie Rashid said...

aku yang salu kena reject ngan dorg ni pun kt fesbuk walau pompuan. sebak aaa

KUREKURE COMEL said...

aku dah add ko kan....hahaha....
ada ciri2 jeles yg tinggi disitu..kihkihkih...

akoo said...

huhu xpe bunge bkn skuntum =p

SiS NaD said...

Salam Inchik Jiji....

Saya pun selalu 'direjek' gak dengan pompuan2 cantik... Opsss!~ Saya bukan lesbo... Haha!~

MerLe said...

mybe dia jenis yg terima je sape yg add, sO mmg full la.. nsib ko tak baek la jiji.. cuba lg di lain waktu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved