dah terdesak sangat ke weyh..

"Weyh..sape punye keje ni weyh..keringkan spender kat tempat aku nak BBQ tenuk ni weyh..dah terdesak sesangat ke weyh...hadoi...sape punye ni..????

sumer diam wat tak layan...

"weyh sape punye ni ..kalo tak aku tolong anto kat bomoh siam..takpon akuw at lastik biawak kat tengah2 utan ni...."

aku punyer weyh..aku punyer..alaaa..nanti lagi best le BBQ kiter..ade perisa tambahan..

baghu nak ngaku..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

bersama kak Es said...

bako je :P

qasehraihan said...

malu tgk gmbo tu!!!!!merah tinger kiter..hakhak

KUREKURE COMEL said...

sengal...hahaha....

p@kcikLie said...

hahah..benda dah dicuci bersih tak jadi hal la brader....lain la lps ko pakai 2,3 hari..letak kat situ..memang naya kawan nk ber BBQ...

KuNanGKuNanG said...

hahaha..agaknye sj letak situ sbb tuan punya tu tau cnfirm masuk dalam blog jiji..glemer seh..huhu

Syakir Rahman said...

erk...p@kciklie, kalo yg dh cuci tp dh penah pakai jdik hal jugak...kalo yg baru beli xpe...hahaha

BlueberrY CheesE said...

heee malunyer. huhuhuh

Ieda Al-Habsyi said...

hahahahhaha! busuk weh! meh aku nak amik letak tahan paip umah aku yg bocor tu, hahahaha! :)

alexa yussida said...

erkkk..bole plak...hish x senonoh..huuu

Raden said...

buruknye spender lelaki

bedpet said...

peh. tu baru punya ke yg dah pakai? kalau yg dh pakai, buat bbq, mmg layan le der. hahaha

cimOt said...

gua kasi lesing masuk lombong je..
grrrrrrr

Bella Bell said...

hahhaha.. ok.. itu kelakar

Ain Zulaikha said...

hahah sape tak ngaku sayang kot, alain delon mahal tu.. hahhaha

Miss Ran said...

erk pakcik tak senonoh...pengsan nengoknye

efa nur said...

errkk...apakah?? hukhuk
efa dtg folow.. :)

Jom Terjah Sini :)

JIJI YU said...

bukan aku punye weh....

Siti Nurazlinda said...

haha, tak senonoh ! :p

.izzatul.hazwani. said...

ewww . hahha .. gila lah . dia sidai spender tu .

siti kektus said...

hadoi~

macam dah tak de tempat lain je kan, haha

siti kektus said...
This comment has been removed by the author.
Ekin Razly said...

euuwww alain delon. Nasib baik tak hancur tengah2 tuh. HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved