kau pilihan hatiku..

memule aku terlihat hasel tanganmu..aku dah rasa cam ade tarikan tersendiri.dah ghupe magnet berlawanan arah gitu..bile dah lama kita bersama sama melayari bahtera dunia blogger..aku rasa kite cam ade keserasian gitu..antara seribu bunga yang perlabagai harumannya engkau antara bunga yang tepilih menjadi pilihan kalbuku...

engkau la antara bunga bunga pilihan hatiku...SUNAH.. 


perhatian buat pakwe sunah..jangan ambik hati.ni entry geli geli je ni..ekek..buat jiran die pon jangan kecik ati ye..dan terutama sekali buat awek awek..mak mertua..akak akak..jangan le bersedih..sebenarnye iteww sesaje je.. 



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

rara pinkmafia said...

erk!

Atiqah Sa'ahiry said...

ahha..

Bella Bell said...

kak sunah... hahaha..

alahai.. aku baru nak join segmen bro ben tu.. nanti ko tengok la siapa blog pilihan aku :P

bersama kak Es said...

muke sunah meraaahhh!!

Mutiara Bernilai said...

eleh,,

suke la tu, kne promot dgn sunah,,

hiks2..

Miss Ran said...

pengsan jiran sunah bace

siyes abisla ko

Hanis MY said...

kejut kawam bace tadi..ingapkan dah ada gilpren baru nk oyak tahniah, hehe rupa-rupanya ado dlm blog pilihan sunah hehe... semoga dpt jodoh yg terbaik...

unieMARKS :) said...

ngeh.ingatkan nak tunjuk si awek muh:P

Azie Azra said...

GATAI!! HAHA

iwan_dextrous said...

igt ap td.hihi

erysweetie said...

ceh..baru nak tengok gepren mung~

Sunah Sakura said...

erkkk! ahahahahahaha~ jiji oi! terjatuh hati pulak baca entri ni...wakaka~

AdyBudika said...

urmmm... jangan pernah berubah.... tak relakan yg indah hilanglah sudah...jgn pernah cuba untuk berubah... "ku relakan yang indah dalam hatinya" cinta itu adalah bahagia apabila melihat dirinya bahagia... sekian

FasiHaH SupiaN said...

wahhh suka lah kak sunah camnie...hehehee

diana said...

ingtkan nak tunjuk gambo gepren kamu tadi..laju je akak datang tau tak...

Qaseh dalia adelia said...

pehhh .. abg adi jeles tewwww haha

cimOt said...

abam romantiknya...ewwwww

EZAN IDMA said...

ahahha ;p ngade

Faaein Talip Roy said...

kalau betul pun apalah salahnya jiji.. cinta itu buta.. hahaha..

aku doakan korang weh...

cakpung.. cakpung.. hahaha.. suka betul aku baca entri.. apsal ntah.. hehehe.. =D

James Alexander said...

jiji hebat..

tahniah...

baguslah kalo ade rase mcm magnet cenggitu..

gud 4 u bro...

Mat Gebu said...

Waaaa...neno neno neno , ambulan datang...ada orang penggsannn...

Rozuan Ismail said...

saje je nak kasi org lain dengki kan;haha

MerLe said...

hahaha.. ingkn ko nk gtau apa td.. dh agak dah msti ada sbb ko puji dia lebih2..

Ainul Hayat said...

Aku tak tahu nape kat opis nih aku tak boleh nak bukak blog Sunah. TM block. Blog-blog lain boleh je bukak. Sedey tol aku...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved