makan ngan setan

"angah..meh2 makan derian meh.."

Allahumma bariklana fi ma razaqtana...................


aku tengok kakngah..setiap kali die nak suap derian..mesti die bace bismillah..hisy tak paham tol aku..


"pehal kakngah sekali nak ngap sekali  kakngah bace bismillah??letih la cenggitu kakngah oit..kang berbuih mulut kang"


"dah ustajah kat dalam tibi kata..kalo tak nak kongsi makan dengan setan..makan kena baca bismillah..kakngah taknak kongsi derian ni ngan setan.."


pulok doh..

p/s
woit sape2 nak belajo bahasa british..meh serbu blog die ni..
BRiTISH






bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

qasehraihan said...

sapo ustajah kak ngah tuuuu...hehe

Faaein Talip Roy said...

kak ngah bagusnya dia... mengingati apa yang dia belajau..

aku nak pi lah blaja bahase british dekat situ.. untung2 aku leh gi british..

kokser kokdam said...

baguh nyo kak ngoh.. jie weh.. boling tu.. hahah

MerLe said...

bgus kakngah..senang nak ajar..untung ckigu dia..
eh, bhs british tu sama x ngn bhs omputis?

vampire's lovex said...

hehe comel betol..ko ji baca doa tak?? suh dia baca kan sekali haha

Admin said...

hehehe..
bagusnye kak ngah..
ank sape tu..
:)

Mutiara Bernilai said...

ahaha,
saya du|u kecik2 pun macam tu,
setiap ka|i suapan,
setiap kai saya teguk air,,

ahahaah!~

NFE. said...

Anak buah aku yg br pergi tadika pun mcm nei jugak.setiap kali nk mkn kuih pun bace doa mkn.T.T

Unknown said...

hahah comel

liyana said...

bgus btul kak ngah..

cik Anggur said...

ala cumil nya die.. ~

Unknown said...

sape la ustazah dia ye.x mampu aku nk baca tiap suap nasi baca doa.haha

Unknown said...

erk ko tegur la leklok

kang sampai ke besar duk bismilah je

Kira Sakura said...

budak baek yg dengo ckp si kak ngah nie.. bgus2..

Unknown said...

mesti banyak pahala kakngah kamu ni..

~Sal Ismail~ said...

Lurus & comel ;) ye lah, kene explain tu..kesian jugak tiap kali suap nak kene baca bismillah..huhu

James Alexander said...

ok aku nak komen...

opss bismillah dulu...



dah baca dah... eh.. ape aku nak komen ha..???

lupe la plak..

damn...

ok bye...

Подтверждаю said...

as salam..

mekap tebal. bila sebut ni, ingat lagi yuss dengan dila usik ML.
ahaha~ kena cari balik ni entri lama tu.
wahaha!

Подтверждаю said...

as salam..

mekap tebal. bila sebut ni, ingat lagi yuss dengan dila usik ML.
ahaha~ kena cari balik ni entri lama tu.
wahaha!

Подтверждаю said...

as salam..

mekap tebal. bila sebut ni, ingat lagi yuss dengan dila usik ML.
ahaha~ kena cari balik ni entri lama tu.
wahaha!

Подтверждаю said...

as salam..

mekap tebal. bila sebut ni, ingat lagi yuss dengan dila usik ML.
ahaha~ kena cari balik ni entri lama tu.
wahaha!

Подтверждаю said...

cett! mana ada pelik aa.yuss lagi pelik. exam week pun boleh lagi jerit2 kat blog dengan fb. ahaha~
mesti dia sedang jeles menjeles kat ML sebab ML kan jadi doc dulu.
ahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved