yes2...kalah pon leh cuti jugak..

nak sedih ke??kena bersedih ke??moral down ke.tapi macam2 ade bile layan bola secara berjema'ah..
ada yg maki hamun, ada yg mula tukar kewarganegerian, ada yg kecewa, ada yg ucap takziah, ade yang nanges...ade yang tetibe je hentak hentak kaki kat lantai..ade yang tetibe je jadi pengulas sukan..ade yang tibe2 jadi bomoh.macam macam lagi la..tak kurang jugak ade yang lari tak bayor air..haram tol..
 
ape yang penting..esok cuti sekolah..tak kire la kelantan kalah pon aku totap hepi jugak...



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

liyana said...

haha..btul2..
kecewa kjap je..
tetap hepi kmbali...

Miss Ran said...

hahah smpat lagi tu

snokla ko

tp snin skola eh

welkam

jumpe ijat smule

MerLe said...

hehe..x kira menang @ kalah.. org laen cuti @ tak.. aku ttp cuti..hehe

Rozuan Ismail said...

aha.ambik kesempatana nmpk ye

fadhdeela said...

esok mmg cuti tp isnin keje!! :(

James Alexander said...

relax bro...
relax...

nak nangis gak ke..???

nah tisu...

IFA Athirah said...

apkh mksud emoticon ke 2 tu?happy smpai goyang bntot?haha

Gayahspears said...

sengal..hahaha
mmg la sok cuti sekolah~!!!

yana,, said...

hahah,,
sia2 jerk ko excitedkn diri mneman stdnt ko tgk bola smlm,,

qasehraihan said...

gayah marah ko..
dia xtau ko memang kat klate..
klate cutila esok gayah..klu ikutnya dorang keje..ahad..wahaha

EZAN IDMA said...

haha bg la tgganu pulakk

tieha blacky said...

sedih gilo kelate kaloh. uwaa. xpo2. :) kelate maen sedak doh.

tulus sweet said...

ala..bola ajo pon...huhu

kiera'sakura said...

tp yg aku bengang tue.. ade gak yg otak shin chan pi baling bunga api tue...

~SaL IjOu~ said...

agak sedey.tp xpe..adat permainan..~

aten tenten said...

kan da kasi tao ptg tuh trg mngnye...tanak pcaye...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved