seketol je cukup la bagiku..

disebabkan cacing dalam perut merayu rayu meminta untuk disumbatkan makanan yang agak kemewahan.maka ku bawa diri ini menuju ke warong mak temah demi merealisasikan impian untuk cube memewah mewahkan diri..yer la taraf aku warong tu pon dah cukup mewah dah tu..

sampai warong pon tempah megi tomyam pedas gile spesel punye..takyah tarok perencah megi..tarok pes tomyam je.kang botak lak kepala..telor haruslah due biji..air sirap limau je cukup...

sambil tunggu makanan sampai..tengok awek sebelah dok maen enset..tige biji enset die weyh.dah ghupe operator dah aku tengok lagaknye..tengok mamat rambut pacak sebelah..pergh sebelah tangan aiphone..sebelah lagi die wat maen pusing2 cenggitu je..tengok makcik klasik kat depan muke..ade satu je enphone die..huk aloh..same cam aku lak makcik ni..aku pon ade seketol enphone je..ni pon kak es yang topupkan..libiyu lorhhh...

jadi trend sekang ke..enphone sampai berketol ketol??camne nak topup bebanyak enphone cam tu ek??molekkk....



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

Bella Bell said...

haha.. sama2.. anset aku pon seketul je..

2 pon nasib baik ada dr xde.. hahaha...


^^

Iffah Afeefah said...

aku punye due2 cikai

lepas tu malas nk on da

tp sbb syg no lame...

kot2 la dorg ade balak 3..

jd setiap no lain=P

FasiHaH SupiaN said...

hp aku yang seketul ni pun tak terjaga, ada hati nak tambah satu lg,mmg xlaaa, kompem mak aku bising.haha

Syazwan said...

tepon dia ada tiga sebab..

satu untuk mesej and calling..
satu lagi untuk ambik gambar.
satu lagi untuk dengar lagu.

tapi semua tak ada kedit!!.
sebab kak es tak bagi..

aku pakai satu je handset.
yang cikai je..nokia cikai .

salam singgah blog aku bro!..hehe

Nurul Jannah said...

jenoh la hai enpon banyak2..huhu

s.y.a.r.q said...

x larat nak mentopup byk2 enpon.satu sudeyyyyyyyyy..lain la ade yg sponsor. kahkahkah

bersama kak Es said...

wehh..baik punya bodek hahaha..
nak tambah lagi 50posen

Rozuan Ismail said...

itu tandanya org kita ni mewah.boleh ada byk fon.

puteri ain said...

hp seketol pun cukup . kang tak ter-topup lak . ehehe

diana said...

entahnya...
akak ni enpon 4 tahun dah tak bertukar..
pakai la motorola butang tengah tercabut tu..
seketul tu je la..
tu pun sebulan dah tak topup..
nak kontek2 pinjam enpon somi je.,
jimat!

^baju kurung^ said...

ak pn ad 1 gk.. tu pn tggu ajal dh,,

ghost writer said...

mesti dowang buat pengasingan mengikut nombor..atau mungkin sebab nak elak something yang amburadur..atau juga sebab memang bisnis besaran kot...

masih pakai yang satu jer..itu pun yang termurah.hanya berharga RM50.siyes beb.

FariehanIbrahim [LBC] said...

skrg nie mmg rmai pkai tpom 3,4 bijik..
tp topup nye nan hadoo! haha XP

vampire's lovex said...

kemain lagi nak fon belambak belambak.... hohoho..aku pon sebijik je kot..

**::CIKNUURUL::** said...

seketol jek,.sketol tu pon xde mse nk tgk,.haha,.

alexa yussida said...

awek tu pakai semua line..maxis digi celcom..sume die nak,pakwe pon boleyh 3 jugak..lol

saya bukan tomato said...

lu kedekot memang r . ;p

James Alexander said...

berketol-ketol disebabkan keperluan... atau untuk diperagakan mungkin ...??

Ainul Hayat said...

Ala Ji...yang pakai berketoi2 enpon ni pon sume yg cikai2 jer...ko walaupun seketoi paling koman blekberi...ye dakk??

Подтверждаю said...

as salam..
haha~ andaikan je beliau topup ram 2 setiap satu enphone.

fikir positif maaa~

kalau rm 2 setiap satu, maknanya..

rm2.20x3 = lagi murah dari topup rm 10.

kan? kan? kan?

=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved