suke sangat salahkan orang

punohh...tetibe tibe rasa cam terharu lak..rase cam erat je perhubungan antara blogger..tambah2 blogger awek2..erk..hari ni dah mula sekolah dah..aku rase cam dah terlupa dah weyh camne nak ngajor bebudak ni..jadi hari ni masok kelas..oleh kerana sukatan pelajaran kita pon macam dah terlebeyh..kang ajor2 banyak2 kang korang cepat pandai lak..jadi hari ni masok kelas..korang bincang ape2 yang patot..

bincang2 ape2 yang patot maksudnya..bincang pasal bola le gamaknya yang paling patot dibincangkan untuk hari ni..aku tak boring bebudak pon tak ngantok..

topik yang dibincangkan hari ni ..adakaha DAUDSU..pemain kelantan yang menanduk bola ke gawang sendiri harus dipersalahkan???

rata rata jawapan bebudak ni..tak patot le cikgu..sepatotnye yang baling bunga api tu patot dipersalahkan..disebabkan ke bingai an beliau..masa perlawanan di tambah dan disebabkan itu pemain kelantan terpaksa bertungkus lumus dalam masa tambahan...

uhm2..anak murid sape la ni ek...



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

bersama kak Es said...

bagi je kertas soh conteng2...

tak abis lagi crite bola ??

KuNanGKuNanG said...

dr pemerhatian aku la kan, mgkn sbnarnye dia nak selamatkn bola2 dari masuk gol tp ntah camner tersilap lagkah agkye tertanduk ke dlm gol2..xleh la salahkan dia..sape yg nak kalah?btl x?pe2 pn klate main mmg best. penah tgok live kt stadium k.bharu bln 5 lps. meriah giler...aku siap pakai jersi klate2 wlpun aku bkn ore klate..he3

Elyana Ahmad ツ said...

mula mula bengang gak dgn daud su tapi bila pikir memang btl jawapan ank murid kau jiji.manusia yg lempor bedil tue patut di persalahkan.heee

ASaDa RyutaRo said...

pandai diorang.. hahahaha..

Miss Ran said...

erm penyokong mmg over

tak paham aku

wat malu kelate je

erm ko ade ank murid pompuan tak ni




kalau mantap? bg aku seksi tu kalau da tjojol. mantap ke tak ttp seksa mnengoknye..lainla ko kan=P

ASaDa RyutaRo said...

biasanya orang akan cari siapa yang patut dipersalahkan.. hurmm..

Sunah Mohammad said...

erm... anak murid ustaz jiji... sape lagi...

^baju kurung^ said...

xleh nk slahkan sesape..sndiri maen baru rase camane.
*ko ni ngajo ke on9 ni, byk je entry arini

❀Hanim_RosLan❀ said...

bagus ar daudsu tu,dye kasi ganu menang,..tp ganu tak cuti2 pong!

nurfatiha blacky said...

aduh.xse dgr doh psl bola.skit atie sero. gano2 pun daud su xsaloh.hoho

kiera'sakura said...

betol tue cikgu.. yg bling mercun tue otak mcm shin chan!!!

Azie Azra said...

aha..skola da start hari ni aktif lagi update. isu bola tu aku rasa suda2 la kan? dia pun agaknye nyesal

ketabahan hati wan ! said...

tula,,,dunia skrg suke salahkan orang...salah sendiri taknampak ~

Jiji-Fify said...

hahahah..sape la cikgu yg mengajar murid2 tu ek.. ;)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

cik pulau said...

tiba2 nak jadi anak murid gak la.. ley tak?? haha..

setuju ngan pendapat anak murid tu..
buke daudsu salah pn..
just a small mistake..
sumo nak saloh dio..
jasa dio sebelum2 ni bawak namo kelate x pikir..
haishhh...teremo la plop.. lalala

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

salahkan penonton yg xbertanggungjawab tu..hahahaha~

apa yg penting terima je laa kekalahan seadanya.. hehe.. xperlu menuding jari..sape yg bersalah..

sergeant keroro said...

sape suruh lempar mercun, kang dah tangguh masa lame.

tak perlu salahkan sape2.

salahkan diri sendiri yang leka di hujung permainan

Rozuan Ismail said...

hhaa.entri puji diri sendiri

liyana said...

sian daudsu..
bgus cikgu..topic tu out of syllabus..haha

Подтверждаю said...

as salam..
haha~
teringat kat makcik dLa~
eh~ tolong sikit~
anak2 murid cikgu, bukan sorang je cikgunya~ kekeke

XD

diana said...

kalau daudsu tak tanduk pun bola tu tetap masuk gol..
keculi la kalau daudsu boleh tangkap bola tu guna tangan..:p

JIJI YU said...

ahaha aku dgr cite lagi panas..ade kata..memang ade unsur rasuah dari awal lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved