tongkat buat sahabat

huk aloh..hari ni lu cakap lu nak terima result exam lu itu hari..gua syak lu mesti cuak la kot..gua pulak takder disamping lu nak kasi lu ilang cuak sikit..gua setakat nak kasi kata kata perangsang dari kejauhan boleyh la..kalo le kan gua boleyh berada disamping lu..

apepon result yang lu terima hari ni..elok ke tak elok ker..tu sumer adalah dari ALLAH..kalo elok bersyukur le padaNYA..lau tak berape nak elok..lu muhasabah le bahagian mane yang patot..tak berape elok mase kite hidup ni boleh kita baiki lagi..tapi kalo tak berape elok result kita disana kelak..memang honghanp le kita jawabnye..ape pon gua mendoakan yang terbaek buat lu ini hari..

kalo tetibe lu rasa lemah longlai..sekurang kurangnya bagitau la gua..sebab gua ade untuk lu...mase lu lemah untuk berdiri..gua ade untuk jadi tongkat lu...gua akan cuba sedaya upaya..untuk jadi tongkat terbaik buat lu gagahkan kaki untuk lu terus berdiri gah menggapai impian lu...

ni tongkat untuk gua..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

minum tongkat pun boleh kuat..hehe~

bersama kak Es said...

gua pun nak buat lujadi tongkat gua laaaa.. gua mau pegi BERSIH

pena rozie said...

Nak satu....

Az-Zahra Fauzee said...

gua boleh jadi kacip...
sebab nama gua fatimah...
hehehe~

Eera Shera said...

apa yg kita usaha tu la yg kita dpt balik

sergeant keroro said...

tongkat penting untuk support

vampire's lovex said...

wahhh kau la kawan dunia akhirat..kata kawan kau tu...

hehe

Ieda Al-Habsyi said...

baik nyer ko, siap bagi harapan zahir dan batin buat member ko hahahhaha :)

Nurul Jannah said...

hahah..sengal je tongkat kau..ahha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jd tongkat tuk akak jiji..aduhh asik nak tumbang je ni

liyana said...

pinjey tongkat so

James Alexander said...

terbaik la tongkat kamu jiji...

nice aje...

Sunah Sakura said...

tongkat ali???

tak ok

cikmemy said...

uih..hari ni i dapat result gak..nak tongkat jugak 1 pak jiji..boleh?huhu

FasiHaH SupiaN said...

tongkat apa nie????

tongkat ali ka?

nur aisya humaira said...

Bagusnye lu jdi tongkat..blh laa kawan lu slalu bergantg..keke

terima seadanya apa yg kte dapat kan, perbaiki lgi utk mse depan...;)

yad'z said...

meh jadik tongkat tuk aku..

kiera'sakura said...

aku xnk tongkat.. aku nk tiang.. kukuh ckit.. hikhikhik :D

Qaseh dalia adelia said...

baeknye abg jiji yuuuu .. haha

Anonymous said...

lu mmg tongkat terbaekk punya!
gua suko sopmo la stail lu! :)

aLieF si Muncung ManiS said...

guwa nak lu jadi tiang gol boleh tak?? guwa nak sepak guna bola..hahaha..gurau je..:P

Iffah Afeefah said...

aku nak tongkat ko satu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved