urut kebatinan..

"naim oit..ko ni dah macam takder keghoje je..tiap2 petang datang melepak kat ghumah abang..dah alang2 umi abang pon takder ni..ape kata ko pijak2 belakang abang ni..abang rasa cam lengoh lengoh je..ko pon abang nampak cekeding je..takder la nampak cam berat sangat"

"boleyh je bang..terlentang2 eh meniarap2..."

"burpppp...alhamdulillah..hamboi pandai bebeno ko memijak belakang abang ni ek..tersendawa abang..burrpppp.....alhamdulillah..prutttt.....alhamdulillah..erk..im2..tu sendawa ke terkentut ek???"

"sendawa jugak tu bang..tapi ikut jalan yang menyimpang...leh tahan gak bau die abang ek..makan jeruk nenas ke bang..masam je bau ni"

p/s
aku nampak cam ade gambor tiffin biru kat follower..herkkk....PCM ke



bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

Miss Ran said...

hahaha kesian naim tu...

naim pengganti ijat smase cti ni=P

ika said...

e busukkk la ko .

skandaLdariLangit said...

bongek la jiji~

Nurul Jannah said...

mengong la jiji~ ahahahaha

UNA budak BAEQ said...

pheww mat gebu follow tuh . ekekeke tp beliau dh lama follow blog aku . lalalala


*follower sama boleh lah hang bagi sponsor utk giveaway aku . hikhik

James Alexander said...

wei... pinjam naim bleh...?? aku pon rase mcm sakit blakang gak la... hehehe...

Rozuan Ismail said...

naim boleh jadi tukang urut ni ye.hoho.pergh,mat gebu follow.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved