bile giliran gua




acai member lu dah kawen dah..
nasri awal tahun depan nak kawen..
shubli dah ade anak due dah..nanti sembilan bulan lagi kuar pulak lagi satu..
chong lak dah bertunang..


sumer dah beranjakan paradigma menuju gerbang kebahagian..
ramai pulak yang tanya bila pulak giliran gua..
gua tengah tunggu tiz zaqyah epruv fren request gua
habes citer..gudnyte

p/s
terima kaseh buat bini aku..si yuyu..tolong watkan nuff aku berkhidmat seprti sediakala kembali..sampaikan suh cakap die sopan santun le konon..

buat awek designer makaseh tolong siapkan ghumah baghu nesloo





bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

puteri ain said...

cepat2 la kawen . nak gak tngok spe dapat pak ostad ni . haha

bibi bibo said...

bile nk kawin nih ? hikhik

laskar pelangi said...

doa doa semoga cepat kawen..leh makan nasi minyak pree..

intan.maisarah said...

ko kawin lee cepat..

Elyana Ahmad ツ said...

haha.aku tunggu kad jemputan nei ji.haha

Syazwan Che Deraman said...

cepat-cepat la kawen tu boss..
ajok kawe jgak tuh!

Iffah Afeefah said...

ko pinang jela die pelangi tu
kalau jodoh tkkn ke mne

jnji study die tak tgnggu

kesian lak tgk ko ni..hurmm

Niena Pengembara Ilahi said...

alahai siannye smpai sudah dia xapprove kot hehe.. muda lagi , taun 88 kan... kmu ni kecik lagi hehehe

H.J said...

aku tengok ko cocok je nga si yuyu tuh..haha

H.J said...

aku tengok ko cocok je nga si yuyu tuh..haha

kiera'sakura said...

aku doakan.. amin

NURUL NADIAH MAMAT said...

moga cepat kahwinnya...hee...

A.s.t.i.n.a said...

tak lama dah tu wehhh ji...

dah ade yg sanggup tolong nuffnang cantikkan rumah tu.. yang penting tunjuk baik dan gentleman.. senyum tu control sket.. hak hak

ghost writer said...

aku tunggu katie holmes cerai dgn tom cruise..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved