wordless...



seribu entry...
1000-854=146.....
camne ni ek...



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

Подтверждаю said...

as salam..
ji!!! amenda yang 146??
apa yan camne ni ek??
draft ke? memang wordless la~
apa niiiiiii???

hahahahahahahahahahahahha~
neslo tabur satu!!

laskar pelangi said...

woooo! tu yang mau dicapai yeeee...tak lama dah tu...=D



chaiyok2!

Подтверждаю said...

ada apa dengan avatra bawah tu?
100 entry, tolak 854 total entry..
maksudnya..hang nak cecah 1000 entry, tinggal lagi 146 entri nak kena buat?

ok, jangan lupa open table.
hehehe~

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.teruskan ji.kahkah

kiera'sakura said...

teruskan usaha jiji!!! =)

Sunah Sakura said...

uiks, da lain~

d_LA said...

dasatla ostad jiji..sekali ganda aku tu jumlah entry ko..nmpak sgt aku ni pemalas kan..haha

Niena Pengembara Ilahi said...

apa kebenda nie?

Syazwan Che Deraman said...

bayak entry demo..
146?..
sari bapo entry?

**::CIKNUURUL::** said...

ko nk smpaikn ape ni?,.ohoo,aku tau,..nk kne buat lg 146 entri sblm abes bulan ni kn,.hehe,..yess,.chaiyok3,..aku sapot dr kanan,.

aimie amalina said...

hahaha..cm x paham jap..=p

Cik Eliza said...

FUYOOOOO!!!

Iffah Afeefah said...

ermmmmm

ko kene la update pendek tp padat

skg ni oke pe br beberape bln da nk seribu


aku stahun br beribu

anis aneesa said...

ter baik..!sy baru 49 post..huuu..

H.J said...

aku support ko ji..haha

MerLe said...

camne apa? soklan ko membuatkan kepalaku kembali berfikir di saat mata dah nk terlelap..
ok....dh fhm...chayok~ kna wat 146 entri lg nk cukupkan seribu.. semoga berjaya dgn misi kamOo...

belog|amiyo said...

ciss.. 1k lbh dh entry mu.. haha

kechixx said...

power ah mum!;)

maCy said...

ta paham la ji... ji, ko mkn femes kn. kte pn da mcm makin ta knl da.

James Alexander said...

ni soalan math cikgu kasi ke hape ni...???

FasiHaH SupiaN said...

nak ckp komen terlebih banyak drpd post ke ape ni ek

ASaDa RyutaRo said...

hebat lah.. banyak tu..

Hansyitake~ said...

aku baru masuk 100 lebih.. 110 xsampai.. uih,, dasat ngat hang ji.. =.=''

risa said...

ostad..gambo akak tu pokok buah malberi benih dari Australia..sangat syedap hokeh..hehehe

yang....adehhh tak paham le..akak failed math ye...kesiannnn

Qaseh dalia adelia said...

fuyooo .. entry kita 505 post je .. sob3x.. syahdu malam berlagu kini lalalalala

ghost writer said...

laju giler ko up entry jiji...aku 300 pun tak sampai lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved