maskot maxis |
akhirnya aku dah jumpe cara yang paling berkesan nak melajukan beruk kebeng maxis..memang betol2 berkesan..dari lampu ijau..tetibe leh bertukar sekelip mata jadi lampu biru...daripada line internet yang diibaratkan seperti ciput cedut tempang kedua belah kaki menjadi sederas kuda berlari..
segalanya bermula dari panggilan telepon kepada maxis centre..telepon je..free lak tu..untung2 leh gak bergayut ngan ahkak operator..takleyh no fon no kad pengenalan pon jadik le..telepon ke terus..1800821232..pas tu kasi citer problem berukbeng kat deorang..deorang ni memang caring le..cam akak tadi..memahami sungguh..memahami+caring..jatuh hati rasenye..
19 comments:
dah reject la ni pakai celcom...nampak manja lah....hehe
pakai celcom lagi laju kot.kehkeh
haha,,terima kasih la utk exroomate ku.blh dgr bahasa KL..
kenapa operator yg jawab mesti pmpuan,.bagi la laki,.baru seronok aku nk kol,.wakakakakak
camtu je..sok2 dy ciput balik le tu
yeke? aku pakai celcom, hehe XD
p/s : ko letak la at the end of setiap entri ke, boleh kot promote camtu :P
hahaha
boleh la ko ngurat
celcom di hati~
hurmm bersuka hati sgt2 sebab dah habis kuota pun, dia memberikan perkhidmatan yg sangat bagus.hehehe
nape la maskot maxis tuh macam hantu pocong je.
maskot tu mcm seram sikit. ;))
so far,guna maxis ok la.belom meragam.harap2 terus ok.
oh maxis...haha
tadi xleh online..
tanya abang.. cakap dia lom bayar lagi,..
adehh.. nasib baek skang leh bukak.. lalala~
kalau celcom ngan digi pon cenggitu gak ke caranya...???
kau memang miang ;p
aku pun selalu mengadu pada pegawai operator yang bertugas...dan biasanya dowang akan suh kita setting lain.
paling mudah kalau tak leh gak dowang suh tambah GB..haha
boleh ke bernafas ble dah tutup ngan zip? bukan2. udara la
as salam..
tak boleh blah~
haha. memang bernas!
tapi kadang kala jawapanya tak membantu. "sila telefon sekali lagi"
=_=
gediks..hehe
Kalau mcm aku pakai wifi cm ner lak? agagaga :p
Post a Comment