kenapa kami selalu dipersalahkan...





kenapa dalam bab2 percintaan berkasih sayang..bergeli geli..eh bergeli geli takpe kan..
lelaki salu dipersalahkan..bagi yang bercinta je la normalnya..
bile sebut cakap kosong je..laki
bile cakap boye darat..laki jugak.
player pon mesti laki jugak..
menabur janji manis pon laki jugak..
maen kayu kayan pon laki jugak..
menggatal pon laki jugak..
simpan stock bebanyak pon laki jugak..
macam macam lagi le..
ni entry sekadar persoalan je ni..takyah dok sentap sentap..
tapi kan..kalo baba aurat lak..pompuan salu dpersalahkan lak..hahaa..
macam le lelaki takder aurat..sebab pompuan memang susah bebeno nak jaga aurat deorang..seluruh tubuh badan kot..melaenkan muka dan tangan je..

p/s
sambil wat entry ni sambil dengar lagu DJ dave..leh tahan jugak..




bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

Erin Azizan said...

kire ok la tu sling di persalahkan..fair n square kata omputih,

FasiHaH SupiaN said...

bace tajuk je dah agak dah ape isi dia..haha
apepun, dua2 ni ada pros and cons diaa

Ieda Al-Habsyi said...

ada gak pompuan buaya tembaga, heheheheh! :)

Mat Gebu said...

Lelaki banyak urat's jeeeeee...

H.J said...

lelaki suka usha punggung...LOL

^baju kurung^ said...

knp skrg rmai org nk bnding2 laki n prmpuan?
dua2 ad pro n cons gk kann..

Rozuan Ismail said...

adil le tuh.

cik pulau said...

bukan nak cakap ape..
tapi betul gak kan.. hehehe

sergeant keroro said...

setuju komen PCM, hehe XD

p/s : saling meyalahkan, semua pon salah.

puteri ain said...

lumrah jantina . hehe ..

namaakulynn said...

fair n square la kot.masing2 punya bahgian masing2.

diana said...

betul..betul..betul..
eh!!mak akak minat lagu2 dj dave.

"ingin bersua..dengan dia ..
yang kupuja...
dimana..
bagaimana...lalalal..lalal..."
lebih kurang gitu lagunye..

sifu im said...

lelaki cam hafizin jamil je suka intai punggung ji..haha

ji aku tag mu..mano tau kot2 mu leh menang..haha

aimie amalina said...

heeee....dah mnjadi mind set dlm pale owg skrg..huhu

saya bukan tomato said...

nak tanya kau balik . ;p

ghost writer said...

tradisi...

kita diajar dari dulu berfikir macam tuh maka ia jadi sebati dalam pemikiran kita.

setengahnya bercakap macam tuh sebab terkena pada diri sendiri..hihi

James Alexander said...

lelaki dianggap manusia yg kasar. tu pasal mereka suke blame lelaki. kot.

padahal lelaki pon ade yg berjiwa murni dan lembut gak.


seperti kamu, jiji. lembut mcm ahmoi. hehehe...

liyana said...

hmm..dh jadi lumrah khdpn kot

Подтверждаю said...
This comment has been removed by the author.
Подтверждаю said...

as salam..
oh.. ni namanya ujian maa. takkan dalam jamban pun tada ujian. dalam bercinta pun ada ujian.

erk. elok lagi bercinta lepas kawen. haha!

ceria-ceriakan pagi hang dengan neslo tabur satu!

pergh!!

Edy Zaidi said...

itulah mentaliti rakyat msia yang tak maju

bersama kak Es said...

sebab akhir zaman pompuan MACAM tutup aurat tapi sebenarnya tak tutup aurat

lelaki mmg boya darat...sebab belum ada istilah pompuan boya darat. Pisau cukur adalaaaaa hehehe

Sunah Sakura said...

urmmmm..

kiera'sakura said...

aku pown tgh berusaha nak tutup kaki nie... huhuhu... doakan aku!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lelaki...aurat satu je dia susah nak jaga bg yg tau tp wat2 tak tau...KEPALA LUTUT.Adoii juling mata weii tgk org tayang lutut.aurat tu kan ostad?

Подтверждаю said...

as salam..
okeh, pakcik dah jawab. hoho~

Iffah Afeefah said...

dah jdi kebiasaan pkcik jiji oit

errr kate layan nasyid je=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved