entry tanpa roh

entry panjang..pendek..cenonet...entry berdosa eh berdoodle..entry komik..entry cerekarama..ade skrip2 bagai..entry giveaway..entry segmen...entry beghita..segala jenis lagi la entry entry yang dok ade..tapi kita sebagai penulis entry tu..terkadang ade rasa tak..yang macam semangat dalam entry tu cam takder..kosong..biorpon entry padat dengan informasi terkini dan sensasi..tapi kita sebagai penulis ni..rasa cam..eh ye ke entry aku ni..lantak arhh..asal ade yang baca sudah..

boleh tak kalo aku tarok nama entry yang pesen die cenggitu..ENTRY TANPA ROH...biasa mase2 mood tengah berkeladak ke..mase takder mood ke..salunye memang camtu le rasenye..penulisan yang tak berserta dengan roh..takder jiwa la bhai..yer ke..rase rasanya pembaca dapat rasa tak ape  yang penulis rasa melalui pembacaan entry???jawapan aku YA..

roh nak kawen datang balik ni..
p/s
mase kecik tak akil baligh dedulu pernah maen kawen kawen tak???



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

H.J said...

mana ada entry ada roh..blh pegi gerak p mari sana sini

K O R I E said...

best kahwin!

Kalamhati said...

hehe mesti jiji beso main anok umoh maso kecik2 dulu nih..haha

aimie amalina said...

hahahah
entri sungguh be-roh!
heheh
penah2
tapi saya jadi mak andam jek
kiki=p

FasiHaH SupiaN said...

jgn masa kecik2 aku selalu men kawen2 haha tapi betullah, lau mcam jiwa menulis tu hilang, cam tak best je entri tu...

sleeping_maniac90 said...

zmn knk2 dulu pna men kawen2..
adess gatal tol men kawen2..
cm xd pmainan len je hahaha

[sutera kasih] said...

entry tanpa roh ibarat makan nasi tak guna tangan..hiksss

tomato said...

aku kalau taip skrg mmg takde roh dah .

aku dah kawen kecik2 dlu

Muslimah Optimis said...

ko punya entry mesti selalu ada roh lakan... ko rajin betoi up entry sampai aku jeles pulak sebab aku jarang up entry.. tapi ist ok.. teruskan usaha ko...

dulu main kawen2 tapi aku selalu jadi anak la.. ngeee...

Sunah Sakura said...

entry aku ada roh tak?

sergeant keroro said...

kawen jangan lupa ajak, hehe XD

ghost writer said...

berlambak macam tuh kat pasar lambak blogger.

aku pun penjual kat sana gak.malang.

cik pulau said...

entry pn blh ado roh? ehhmm..

yakk.. nak nikoh kno ajok tow.. klu free bleh g.
lalala~

cucu umie said...

biase shje main kawin2 nie bro..heehe

Amirah Adnan said...

sopannye muke ko jiji!

diana said...

maknanya entry kosong la.tak de hala tuju..ye???

belog|amiyo said...

ustat jiji nampaknya dah nak kawen.

Bigdaddyz said...

nak kawen pun kena tunggu roh....parah...hehe

pengemis Cinta~ said...

salam ziarah..entry tanpa roh tapi ada jiwa~^_^ hehe..

James Alexander said...

ade roh ke x de ke janji entry seronok dilayan...

vampire's lovex said...

ingt kan ko yg kawen td hahah

skandaLdariLangit said...

mari aku tiup moga roh bersemadi disitu.

kiera'sakura said...

word aku berlambak dgn draft entry sbb entry xde jiwa la tue.. hohoho

Iffah Afeefah said...

ji abis dpli je ko kwen

dah sunat utk kwen ko ni haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved