keterpaksaan

Monim..monim..monim..hari ni terpaksa bangun pepagi lagi..terpaksa iron baju..terpaksa merempit dalam kesejukan..sebab KERJA..

Kekadang keterpaksaan tu aku rasa perlu untuk menghadirkan rasa ikhlas..macam semayang..kecik kecik dulu mak apak salu kan paksa kita semayang..bermula dari semayang yang tak berapa sempurna..macam aku...kecik kecik dulu tahiyyat akhir je sempat ngan imam..rakaat pertama kedua ketiga keempat dok maen polis sentri..lama kelamaan rasa ikhlas dan rasa nak semayang tu akan datang senirik..

Tapi tak sumer benda boleh dipaksa..sesetengah part dari kehidupan je la..kan?
Published with Blogger-droid v1.7.4



bukan sekadar omongan kosong

8 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

bangun lahhh dikauuuuuuuuu!

kiera'sakura said...

aku x ske kene paksa!!! :D

Edy Zaidi said...

kadang2 kerana paksaan tu la kite berubah jadi baik

vampire's lovex said...

keterpaksaan buat aku jadi manusia,kalau tak,dah jdi pontianak dah skrg hahahahaha

sleeping_maniac90 said...

hmmm..
kalo pksa ke arah kebaikan, xpe la..
tp kne gna cra y btol nk pksa...

sergeant keroro said...

betul, dari terpaksa menjadi ikhlas. XD

niat tu yang penting :)

James Alexander said...

bg aku sukar bila paksa tu nak jadik ikhlas...

mungkin aku sengal lagi kot atau pun entah la...

cik pulau said...

ikhlaskan hati..
^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved