finale episode

Pengajaran dari citer juvana finale episode...


lidah boleh jadi senjata paling berbahaya..mana taknya terkadang bisa meninggalkan parot yang tak sembuh sembuh..
mereka yang bersalah berhak diberi peluang kedua untuk berubah..

jangan letak mentaliti kita selamanya nak jadi balaci..sedar tak sedar..kite sebenarnya terkadang menjadi balaci tanpa kita sedari..
pengajaran last...











cikgu cikgu kalo pakai shawl..leh tahan jugok lawonye..eherm2..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Bigdaddyz said...

dalam diam2...lain yang di tembaknya...hehe

intan.maisarah said...

aku suka ayat balaci tu

cuba sebut banyak kali


balaci balaci balaci balaci balaci

vampire's lovex said...

aku x tgk cta ni..kbai

kiera'sakura said...

tambah ciri-ciri calon la ko lpas nie erk jiji?

shawl pulak dah.. hahahaha

diana said...

juvana la akak rasa drama yang palimg best tahun ni..
nak dibandingkan dengan nora elena tu..
ejekekekke

FasiHaH SupiaN said...

awek pakai shawl sajeee

laskar pelangi said...

juvana terbaik...daim jadi cikgu. yeah! =D

Iffah Afeefah said...

cikgu mne ji?

ooh daim ku..tetibe je=P

Hanis MY said...

kawe tok tgk kawe tok tahu nok kato gapo huk2...

UNA budak BAEQ said...

cikgu zakiah awet muda gittewww . sploh tahun masih bergetah . agagaga pkai shawl pon bolehh .zzz

H.J said...

ska tengok cikgu free hair,,haha

ILA HonEyBuNNy said...

juvana best..huuhu

ehem3...nak ngorat cikgu cikgi pakai shawls lak ker...hahah

MerLe said...

aku tengok kjap je td.. yg last2 bru tgk.. siapkn kje dlu bru tgk tv..

aimie amalina said...

heee~ sume dah gune word balachi ni..hehehe...juvana best!

James Alexander said...

la... review drama lg... ingatkan ape benda tadi...

dlm diam2 kamu dah jadik pakar drama mlayu ek jiji...

tomato said...

botak botak pon lawooo ;p

Cik Eliza said...

tak dapat tgk juvana episode last,

:(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jika ada pengajaran syok juga tgk tv kan jiji?


amboii dah terpikat kat awek shawl ke?

ghost writer said...

dah habis lar kiranya citer nih...patut zahiril banyak masa nak hasilkan buku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved