penggantimu sayang

setelah terpaksa berkorban sang kekasih kepada adik tersayang..kini aku mencari pengganti baru bagi menceriakan diriku yang sedia gersang tanpa kekasih hati yang pergi meningalkan ku...bersyukur pada yang esa..kerna dalam masa yang begitu singkat..dipertemukan aku dengan calon calon pengganti kekasihku yang begitu vogue dari kekasih lamaku..




tapi aku rasa cam bernafsu pulak dengan si pinky ni..kecik molek..tembam2 sikit..masalahnya AMD la plak..last2 pikir pikir dan pikir..aku rasa..aku blur tak tau nak ambik yang mana satu..sekian..



bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Fyqa said...

cpatnye dh ada pganti !

haha

Iffah Afeefah said...

okeh langsung tak macho okeh

jgn beli pink

aku nye pon amd

die tambah kipas lg

siti kektus said...

ok la tu. tembam pon tambam kan.

ape lagi, rembat je lah. ;)

Sunah Sakura said...

ko amek cam aku nye dah lerrrr... ekekek..

FasiHaH SupiaN said...

beli apple.hahaha

amd??hurmmm dah berpengalaman pakai amd, kalau diberi peluang mmg xnak pilih amd dah. amd laju,tapi..haaa tahu kan

MerLe said...

emmmmmmm... nk beli yg baru gak la... ::perasan byk duit..hehe::

Подтверждаю said...

as salam..
wah..cool..
yang lama? buang?

ika said...

mahal kot ni . beli kat aku satu . hee . kaler putih , yg cerah tu . haa

gedek! said...

menukar cinta umpama menukar baju!

huh!

laskar pelangi said...

wooooo! pink

Niena Pengembara Ilahi said...

pink la comel :)

ghost writer said...

sangat mudah bukan...cool jer.

kiera'sakura said...

woowwwww pink!!!

diana said...

dah agak dah..
kamu suka pink...:)

nini said...

pink tu....erk...jangan sangka lelaki tak suka pink...hehe

James Alexander said...

pink tu buat hilang ke macho an kamu jiji...

tomato said...

kau memang mudah berpaling kan . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved