selamat tinggal sayang

akhirnya kami berpisah jua setelah setahun kami bersama sama..dah macam macam cerita kita lalui..sedih duka gumbira riang ria..tapi kini..atas desakan umi..kita bakal berpisah..macam macam perasaan menerewang difikiran..berat hati ingin meninggalkan dirimu setelah bertahun kita bercengkarama..

"along..itu lappy merah awak..kasi tinggal kat umah ni.senang angah nak buat urusan nak masok unibersiti die tu..esok lusa umi hantor balik le ek"

warghhh..nampaknya aku terpaksa berpisah jua dengan miss lappy geli geli..macam mana dengan blog aku..macam mana dengan awek2 shawl kat fesbuk..ceyt..selamat tinggal sayang...


bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

puteri ain said...

hehe.. xpe laa.. demi adik kesayangan ye jiji.. sabo je la . haha

Fyqa said...

wuuu sedih la pulokkk

Qaseh dalia adelia said...

alaaa sedih gak T_T ..

✿ gadis biasa ✿ said...

huk aloh ~
@,@

Niena Pengembara Ilahi said...

heheeh beli la baru ostad.. pitih banyok

^baju kurung^ said...

haha..
bgla adek pnjam kjap..

Iffah Afeefah said...

TAHNIAH dapat berjasa kat adik sndiri

kalau aku da beli netbook terus tu

nur aisya humaira said...

hehhh..ingatkan tinggalkan gewe...:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

takpe2.dpt byk pahala tu

FasiHaH SupiaN said...

beli baru, yg tu bagi adik.haha ipad pun ok,haha

SoLy SoLicious said...

oo...selamat tinggal lappy...cewaahh..nk jugakk...heee

James Alexander said...

geli-geli can wait...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved