lelaki macho

terpikir jugak aku..terkadang kadang lelaki ni..sanggop jugak tak jadi diri senirik demo menjaga air muka deorang..mane taknya..demi menjaga status kelakian sejati..sampai ade yang sanggop berkorban minat dan kecintaan terhadap sesuatu..

aku tak cakap cakap kosong ni..contoh la ek..ade lelaki yang minat gaban dengan citer hindustan..tapi bile dengor member2 dok wat havoc layan hidustan dah jadi ghupe mat sotong..lelaki tu sanggop tak layan hindustan..siap2 ade yang layan sambil nyorok2 lagi tu..sampai kan sanggop dok bertapa dalam almari baju sambil meriba lappy semata mata nak layan hindustan..

ade lelaki yang minat layan lagu ramlah ram..tapi bile kena kutuk kaw2..terus je dengor lagu rock demi menjaga air muka..tapi hati meronta ronta mendendangkan irama ramlah ram..ceyt..ade yang minat pakai spender pinky sailormoon..tapi bile dah kantoi..spender tu terus je jadi kain pengelap pinggan mangkok..yerkkk


tu antara contoh contoh je la..aku pon kekadang macam tu je jugak..nak jaga air muka kejantanan..nak bagi nampak ganas.sanggop tinggal benda yang kita minat..tak perlulah kot wat cam tu....


p/s
ade member aku cakap..berblog ni tak macho..ceyt..
 


bukan sekadar omongan kosong

28 comments:

Afikah Aziz said...

eh berblog xmacho..ok tinggalkan blog skg hahaha :p

laskar pelangi said...

ek eleh! orng tu dengki..tu yang cakap xmacho..=D

siti kektus said...

haha,
boleh ea kire macho ke tak. :p

Anisa Hang Tuah said...

tapi ostad tetap machoh.
siyes..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

Nak macho kena jadi diri sendiri jew..

deeya said...

ko jngan dengar ckap member ko weyh .. kenalah jadi azizi sebenar baru la betol2 macho .

Diana @ bilakukatacinta said...

lumrah ar tu..nak jage kemachoan yg entah ade ke dak tu....

bersama kak Es said...

jadi sendiri lebih PUaSSsss...

nak kata apapun ...~ ahkak tak kesahhhhh ~

liyana said...

jd dri sndri sdh..

diana said...

kamu nak buat blog kaler pink ke??
tapi malu eik??
kan?kan???

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.xpyh tinggal sbb org ckp ji.be yourself sudah.hee

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. setuju~
tak boleh terima kenyataan sebab taknak orang pandang serong pun, boleh jadi.

haha~
berblog tak macho. tu kalau lelaki?
kalau perempuan? takkan..

kot?

James Alexander said...

kehkehkeh...

janji nampak macho ye....

iffah imani said...

sorang2 lain minat kena hormat ler..

Rara Farah said...

kesahkan ape yg orang kata diri sendiri kan rugi.,..bio ler orang lain cakap jiji weh...jadik diri sendiri yep cikgu..ehehehe..layan neslo ais...aummmmm

MerLe said...

eh..sape kate... dok eyh.. ko jgn bhenti berblog... kang kurang blog yg aku nk singgah..

Qaseh dalia adelia said...

jadi je diri sendiri .. macho bukan trletak pada ego ..

RaraTan said...

dasyat beno kan kuase kutukan orang ni? sampaikan boleh buat org lain jadi hipokrit gitu. ish3

FasiHaH SupiaN said...

tang mana la pulak berblog tak macho....ish3

Iffah Afeefah said...

pesal la tak machoooooo?

erk lainla blog ko kaler pink cm aku

kawan ko sbnrnye nk bblog tp malu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haiya..berblog la macho,ramai peminat tau..hihi

aimie amalina said...

oooo..cam tu ye laki..hehehe..std la tu kan..kikiki...ayoo...cm tu plak..hehehe..ne ade..ok jek laki berbelog =)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

lain orang lain penerimaan dan fikirnya...

ghost writer said...

tak pasti lar kalau benda macam nih ujud dalam naluri lelaki.tapi ada setengahnya lebih jelas dengan apa yang dowang nak.kalau nak layan hindustan ker aper ker,on jer layan.

tapi kalau ada yg mengatakan berblog nih untuk lelaki tak macho,dia kena banyak bersabar lar jawabnya..hihi

kiera'sakura said...

aku xleh trima jadi kain pengilap pinggan... eeeee sumpah aku x makan kt umah die klu tau...

Raden said...

laki macho drive lancer je

**::CIKNUURUL::** said...

tggalkn bnde yg kite minat sbb nk jage airmuke?,.xpatot xpatot,..

berblog cool ape,.eheh,.cun lagi kacak jugak,.keh3,.

A.s.t.i.n.a said...

dalam kamus dewan bahasa menyatakan..

itu huraian bagi ego...


memang ponn tak macho tp romentik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved