kerana aku ben ashari dapat nama...

dah nak sangat mengahadap KL GENSTER..sanggop aku bertapa kat key hep si dari lepas zohor sampai sekang ni..filem due balas jute hengget tuu..tak kesah pasal hape aku dok wat kat key hep si sekang ni..yang aku nak kesah sangat pasal geng2 bebudak yang konon datang stadi grup kat key hep si..stadi grup sambil melantak sampai buncit..tetibe deorang tertengok tengok ter usha usha aku dok ngadap lappy...tersengeyh sengeyh...tersenyum senyum..terkentut kentut..tetibe..

"eh abang ni kan yang pernah masok dalam entry ben ashaari tu..mase abang ben datang kat KB MALL itu hari kan????"

"eh2 sape ben ashaari tu.."

ceyt..wat2 tak kenal le..sentap aii nokkssss...huk aloh..apekehal tak tanye pon aku ade blog ke tak..terguris jiwa raga..

p/s
dengar citer papa mat gebu dengan bro ben ke digiwoww awards..what de stori...



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Iffah Afeefah said...

terbaikkkk

asl ko slalu je org knl

aku g gath tkde pon orang cam haha

kiera'sakura said...

wahhhh lepas nie cepat la umi ko bermenantu... hihihi

FasiHaH SupiaN said...

dah pemes amos daaa ostad geli2 nie haaa

Mdm Biar Betul said...

aku lagi pemes dr hang... sbb aku dh kuar dlm muviee lg.... kat umah hang klu byk sarang tuh.... sarang aku ler... heeee

Hanis MY said...

adula baco tajuk nok suko doh, baca pos suko selok...kawe nok jupo jugok la nok jadi glam2 i like fofuler

Sunah Sakura said...

papa tak gi la ostad... bro ben je gi.. wakilkan papa... eh, cam papa kite lak kan? lalala~

H.J said...

tak dop aroh wak jong oyak gitu tok lawa mano..aha

Mat Gebu said...

Salam ostad, ha ni papa datang, tapi anak dara dah balik Kemaman..pcm wakilkan skandal tetap pcm je, ben ashaari ke digi tuu...ehem ehem

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alahai...nmpk sgt jiji mskin femes.org kenal ....go mana2 semua kenal

ika said...

acece . famous ahhh ! haish .

cik pulau said...

okey..
nanti kalau aku jumpa..
aku tanya...

"eh.. ni kan pak ostad yang punya blog nesloo tu kan?"

hahaha

puteri ain said...

femes la . kalah artis ni . hahaha

Подтверждаю said...

as salam..
haha~

kesian hang ji. sabau je la.. cun tak depa? ekeke~
jangan jeles ji! nanti sakit lutut sapa susah? maka..


ji! hang perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger bila marah.Maka..


Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


by : http://fadzli-rt.blogspot.com


hehehe

laskar pelangi said...

pewit! RETIS dewwww=) perghhh! satgi peminat datang mintak nom fon lah =D

hek3! wah! cun header baru!!

Eera Shera said...

ostad pemes~~

nak sign...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved