konon kiut le tuu

tengok balik bantal atas katil..aku rase rase cam dah lama bebeno dah bantal tu jadi peneman aku tidor..serasa rasa aku dari sebelom aku baligh..sebelom betis aku berbulu lagi..bantal ni dah ade merewang rewang depan aku..kire dah jadi cam bantal bucuk bucuk aku le ni kan..


yang mane ade bantal bucuk tu ngaku ngaku je la weyh.takder nye aku nak mengata korang cam gegurl spender pink bagai..takder2.terdapat sesetengah bantal busuk sampai boleh menghantui hidup orang lain weyh..mane taknye bau bantal tu pon dah cukup untuk merosakkan sistem saraf otak seseorang manusia..kita kita je yang dapt tahan baunye..dah nak wat camne dari kecit lagi dok bertempek dengan kita..dah serasi bersama dah.dah bermacam macam peta dok ade..bukan peta je..'macam-macam' lagi la..eherm2..

tapi apa-apa pun, sebelum fikiran negatif merasuk pemikiran korang terhadap mereka yang memiliki bantal busuk ni, aku nak korang tau yang pemilik bantal busuk ni biasanya seorang yang penyayang dan manja.. kepada lelaki-lelaki diluar sana kalau nak bini yang manja, carilah awek yang ada bantal busuk ya..

gudnyte...





bukan sekadar omongan kosong

40 comments:

Faaein Talip Roy said...

Jiji ada bantal busuk.. tak menahan... hahaha...

solomolo said...

bantal buchuk takde...
tapi wajib ada bantal peluk bila nak tedo...

Niena Pengembara Ilahi said...

haha.. sy takde bantal bucuk. maknenya sy tak manje ! hihihihi..
(bntal bucuk dh kena curi sbnrny)

liyana said...

kalau nk suami mnje??
comelheader bru..

MerLe said...

bantal bucuk aku dah hilang sbb selalu maen pindah2 umah..hehe.. ko kenal spe? org yg jual soya tu ke? gne ko kenal? ke ko yg jual tu? ::byk tul soklan::

rara pinkmafia said...

wahhhh kalau bakal bini tgk nt mst dye pengsan.

Cheq Sue said...

manja ke? seb baik ada bantal busyuk..

H.J said...

bantal mu bantal ku jua..haha

siti kektus said...

bantal busuk dah buang, lunyai bebeno dah,


yang ada bantal wangi je. :p

bersama kak Es said...

takde!!
tapi Hb kata manja macam kucing haha

belog|amiyo said...

bantal busuk pun boleh jadi entry kalau kreatif! haha.

y u y u Z u l a i k h a said...

batantal busuk yuyu lagi comel ^^

Sunah Sakura said...

hoh? memandai aje...betul ke? erkkk!

James Alexander said...

kalau perempuan tu rela buat aku jadi bantal busuk die pon dah ok dah... hehehe...

serius wei, aku x penah ade bantal busuk...

tomato said...

aku ade bear busuk je . huaha

laskar pelangi said...

superb la ada bantal busuk jugak si jiji nie..pinjam kejab boleh?

ghost writer said...

aku kena lebih banyak bertanya kepada awek2 macam nih.mana tau ada yang sudah bertahun memiliki bantal bucuk.

siyes,aku tak pernah ada meskipun aku gunakan 2 bantal setiap kali aku tidur..

Elyana Ahmad ツ said...

kalau ade bear manja tak ji?hahaha

kiera'sakura said...

klu xde bantal busuk lak?

Kalamhati said...

hehehhe teringat member akak sanggup usung bantal busuk dia ke mana saja..kalu tak dia tak bleh tido..nak tido je bantal busuk dia mesti kena letak betul2 atas muka..hehe

epaa chenta said...

takde; tapi teringn nak adaaa bantal busuk :P

i'm ezza haniza said...

bantal bsuk saya dah seusia dengan saya! makin feeling baunyeee..hahaha

puteri ain said...

haha . mcm xpercaya . haha . ada bantal busuk .hehe

senyumSOYA said...

huhu..cekgu bntal busok..hehehe..bwak p skolah x? tunjuk kat anak murid pun best gak tu..hehehhe

Hanis MY said...

dam lagi dio nok pomot tow... macey tok cayo jah ado bata busuts hehe

^baju kurung^ said...

ak xmaen bntal2 busuk ni der,
ko manja? hakhak

Rahmad said...

comel gaK bantal bucuk tu..hehe

NOOR FATIN said...

xde bantal bucuk, ada bear bucuk, kira manja jugak ke? huahua

aimie amalina said...

kiki..sy slh seorg..hee~ tap x bucuk! mangiiiii jek =p

Iffah Afeefah said...

bear bsuk je

ji kalau da slalu sgt pelok bantal
bile ade suami tak diendahkan sbb ade bantl..cmne lak tu?=P

vampire's lovex said...

walawehhh patot lah aku x mnja..aku xde bntal busuk rupe nya hahahaha...

tdo pon x pakai bntal...hoho

HonEyBuNNy said...

bantal bucook mesti la kena ada...hehe...*_*

syahira ariff said...

aku ada bantal pelok
tp x busuk pun
sebab aku bawak dia gi mandi seminggu sekali

ok,aku tipu bab bawak mandi tu.
heh.tp bantal aku tetap wangi laaa!!

Подтверждаю said...

as salam..
cis! teori boleh percaya ke ni?
hahaha~ kalau gitu, buat banyak2 bantal busuk, p bagi kat depa yang kuat sosial. jadi alim.

ahahaha~

Diana @ bilakukatacinta said...

i xde bntal bucuk..tp maintain manje jek..hahaah

FasiHaH SupiaN said...

haha tapi comel je aku tgk bantal tu...

Afikah Aziz said...

come eh bantal busuk demo haha

cik pulau said...

kah kah kah..
mengaku jugak ada bantak bucuk yer..

teori takleh pakai..sekian..lalaal~

Eera Shera said...

wah header baru...neslo 1!

bantal busyuk tu comel ler..

aku pun ada..walaupun dah mcm tak ada rupa bantal aku x bg mak aku buang..

hehe

Qaseh dalia adelia said...

haha .. ade bantal wangi jeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved